Anonym bruker Skrevet 1. desember 2011 #1 Skrevet 1. desember 2011 Taco! Er det så godt som alle skal ha det til eller er det oppskrytt? Leser jo om de som har det som fast fredagsmiddag hver uke.
Anonym bruker Skrevet 1. desember 2011 #2 Skrevet 1. desember 2011 Hvorfor har du aldri spist det da? Ta en sjangs å prøv det til helga da, hva som er godt med det? Blir vell sånn som: Hva er så godt med SJOKOLADE? Smaken kanskje?!
Anonym bruker Skrevet 1. desember 2011 #5 Skrevet 1. desember 2011 Det er liksom ikke innenfor min ''middagsfront'' for å si det sånn spiser mest norsk mat men må vel prøves ut til helga nå da =) HI
Anonym bruker Skrevet 1. desember 2011 #6 Skrevet 1. desember 2011 Det er helt ok, du hakke gått glipp av noe stort. Ordentlig meksikansk mat er veldig godt, taco á la Norge er amerikansk tex-mex, ganske kjedelig egentlig
Anonym bruker Skrevet 1. desember 2011 #7 Skrevet 1. desember 2011 var faktisk på resturant for ikke lenge siden. grønn pepper heter den og de hadde herlig mexikansk mat. spennende. HI
Anonym bruker Skrevet 1. desember 2011 #8 Skrevet 1. desember 2011 Det BØR du PRØVE... Du går glipp av noe deilig om du ikke gjør det
Anonym bruker Skrevet 1. desember 2011 #9 Skrevet 1. desember 2011 Jeg liker ikke taco... så hvis jeg og får svare, nei det er ikke godt! hverken med lefser eller skjell. verst av alt er det tacokrydderet. stinker pyton og smaker enda verre
Anonym bruker Skrevet 1. desember 2011 #10 Skrevet 1. desember 2011 Liker heller ikke taco. Har ikke spist det på 2 år.
Anonym bruker Skrevet 1. desember 2011 #11 Skrevet 1. desember 2011 Herregud stakkars, du har gått glipp av mye digg! Taco er jo kjeeempe godt! Men det kommer jo litt an på hvordan man lager det da. Vår er IKKE sunn, men vi spiser det sjeldent- som en fest. Det er forskjell på smaken på krydderne (man kan og lage selv), vi bruker mais, agurk, salat, salsa, rømme, guacamole, tacokjøttdeig og ost(eller cheddar ferdig på santa maria boks) NAM! Spiste det nettopp.. mmm..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå