Gå til innhold

hvilken type "form" på kjolen kan jeg ha?

Anbefalte innlegg

Skrevet

hvis jeg er 1.63 høy og har et par kg for mye på mage, rumpe og lår. Ganske små bryster.

Bare så jeg vet hva jeg skal søke etter på nettet

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Fremhev områdene du er fornøyd med! Om du har flotte bein, så gå for noe som viser dem frem. Om du har fine pupper, gå med noe som fremhever dem, uten å bli vulgær så klart. Om du har små bryster så er det jo lekkert med litt cleavage; store bryster ser fort billige ut i en generøs utringing.

Ikke gå for noe digre, voluminøse greier, da ser du fort tykk ut. Men heller ikke noe åletrangt ;)

Det vakreste du kan ha på deg er uansett et SMIL, sure kvinnfolk er det ingen som liker ;) Krøll gjerne håret og ha noen vakre, lange øredobber. Viktig å føle at du ser vakker ut i ansiktet, dersom du er litt usikker på kroppen din ;)

Skrevet

Tusen takk for et fint svar:)

Det jeg lurer litt på er slike empire kjoler eller hva de nå heter. Ser jeg ikke bare større ut enn jeg er da? Eller ype A-formet kjole. Har liksom ikke peiling på hva jeg skal se etter. Skal i bryllup så må være en fin kjole

Skrevet

Det spørs jo litt om du har veldig stor mage for da kan du jo se gravid ut med empire kjole, men hvis det bare er litt, hadde jeg kanskje gått for det hvis du ikke er veldig stor i overkroppen. Empire kjoler gjør at puppene dine ser større ut også :) Hadde iallefall ikke gått for noe som er trangt rundt magen, men en a formet kjole kan jo passe bra :)

Skrevet

Hei

Jeg er litt i formen som deg, kort og noen kilo for mye..Jeg bruker ofte sånn litt femti og seksitalls kjole. Sånn som sitter over puppene og akkuratt under puppene og så går litt ut og slutter rett under kneet. Får altid skryt for den fasongen på kolen. Var litt vanskelig å forklare, men skjønt du hvordan jeg mente?

Skrevet

Jeg er litt usikker på om jeg hadde gått for en så sexy kjole i et bryllup (bar rygg + høy splitt foran). Man vil jo gjerne ha fokus på bruden :) Men for all del; det var en nydelig kjole!

Skrevet

Har som sagt aldri vært i bryllup før så vet ikke helt hva jeg skal velge..kom gjerne med linker slik at jeg kan se noen dere syns passer i bryllup:)

Skrevet

Ja, tror jeg vet hvilke du mener, har vel en del slike på Oasis tror jeg..Hadde ihvertfall det før. Men lurer på om de blir litt for korte i et bryllup?

Skrevet

Tror ikke det er noe dresskode. Kan forøvrig høre etter. Blir et gedigent bryllup med flere hundre gjester:)

Skrevet

Hmm, ja når de ikke har noen dresskode, så er det vanskelig... Jeg hadde definitivt sendt en sms til bruden og hørt! Er jo greit å vite om du burde komme i fotsid aftenkjole, eller en søt sommerkjole liksom ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...