Anonym bruker Skrevet 1. desember 2011 #1 Skrevet 1. desember 2011 For en virusinfeksjon i halsen. Men, kan man ta en cider da, eller er det farlig? Vet man ikke skal mikse alkohol og medisin, eller gjelder det bare penicilin?
Anonym bruker Skrevet 1. desember 2011 #2 Skrevet 1. desember 2011 jeg googlet ibux og alkohol for deg, og fant på et av de første treffene: Det er farlig å ta smertestillende sammen med alkohol. I utgangspunktet bør man tenke seg nøye om før man drikker alkohol hvis man bruker legemidler og helst snakke med en lege eller farmasøyt. Smertestillende som Globoid og andre tabletter som inneholder acetylsalisylsyre, og Ibux, kan gi blødninger i kombinasjon med alkohol. Paracet er det mest uskyldige smertestillende middelet, men for å være på den sikre siden bør man unngå det også.
Anonym bruker Skrevet 1. desember 2011 #3 Skrevet 1. desember 2011 Oioi, visste ikke det :s Neinei, da blir det helt alkofri helg her..
Anonym bruker Skrevet 1. desember 2011 #4 Skrevet 1. desember 2011 Disse forskriftene er i tilfelledersomattehvisogsåvidere Min far er lege, han sier dette ikke er noe jeg skal bry meg om, bare være normalt forsiktig. Har du alvorlig sykdom, gjerne noe som er dumt hvis du lettere blør (feks bløder) eller du har store leverskader eller andre alvorlige sykdommer. Kutt ut alkohol. Er du helt vanlig sunn og frisk, men går på litt ekstra nå pga smerte eller betennelse. Kos deg med en cider eller tre. Du trenger ikke bøtte ned hele pilleesken med whiskey flasken. Er du i tvil, snakk med legen din.
Anonym bruker Skrevet 1. desember 2011 #5 Skrevet 1. desember 2011 Har ingen andre plager nei, sunn og frisk. Bare halsen som ikke er på topp. Tenkte kun en cider til maten da - HI
Anonym bruker Skrevet 1. desember 2011 #6 Skrevet 1. desember 2011 Trur ikke jeg ville ha det for sikkerhets skyld Men så blir jeg det man kan godt kalle "dritings" av ibux
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå