Gå til innhold

Ang. følelser...


Anbefalte innlegg

Skrevet

De av dere som har opplevd at enten egne eller mannens følelser har forsvunnet, for så og komme tilbake må hjelpe meg!!

 

Hva gjorde dere for at det skulle oppstå følelser igjen?

Hvor lenge varte det?

Hvorfor ble følelsene borte?

 

Jeg trenger desperat svar på dette her, altså...

 

Jeg lever nå i et forhold der mannens følelser ikke er helt der de skal, og lurer på hvor lenge jeg skal holde det ut, for det gjør vondt.. Jeg ELSKER han!!!

Han klarer ikke helt å legge sjelen sin i forholdet, forståelig nok!

Noe jeg kan gjøre for å vekke opp noe? For å få han til å gå inn for dette, selvom det føles tungt ut nå?

 

Vi har så vidt begynt å gå til samtaler....

 

Takk! :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har ingen erfaring med det

 

Ønsker bare dere lykke til! Håper det ordner seg !!

 

Klem fra meg

Skrevet

Jeg har ingen råd, for jeg har det akkurat som din mann har det...

Men det eneste jeg kan si, er at jeg veldig gjerne VIL at vi skal ha det sånn som vi engang hadde det, og at VIL føle det samme som jeg gjorde før, men jeg vet ærlig talt ikke hvordan jeg skal få det til...

Men det er i hvert fall et godt utgangspunkt å ville det.

Og hvis mannen din har det som meg, er det i hvert fall håp.

Skrevet

Å søren, i går var det ei dame som sa det så flott. Hun skrev en aldri så liten oppskrift på akkurat det! Hvordan man kan få tilbake gnisten osv. Hvordan man jobber oss fremover i motbakker.

Jeg har lett og lett om jeg fant innlegget igjen, men finner det ingen steder. Huske engang ikke om det var på anonymforumet eller hva det var. Hvis du gidder så let det opp. Kjempegode råd.

Massse lykke til :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...