Anonym bruker Skrevet 1. desember 2011 #1 Skrevet 1. desember 2011 eller fra 21 og utover? er usikker på hvordan jeg jobber enda, men de må ha svar imorgen:S
Anonym bruker Skrevet 1. desember 2011 #2 Skrevet 1. desember 2011 neeeh, er lærer, så har fri hele romjula og litt til Siste dag på jobb den 20 dette året, så da flasker vi til med laaang BHGferie Om sommeren har han 4 uker ferie pga stengt BHG, så med påske og sommer og jul så har han nok fri til at jeg lett lar ham være i BHG under vinter og høstferie
Anonym bruker Skrevet 1. desember 2011 #3 Skrevet 1. desember 2011 Nei. Hun skal ha ferie fra den 19.desember og til 3.januar. Da har jeg ferie og når jeg har ferie så har hun ferie:-)
Anonym bruker Skrevet 1. desember 2011 #4 Skrevet 1. desember 2011 Ja. Hun har fri julaften,første og andre dag. Resten skal hun være i barnehage. For oss er denne tiden like fullt de voksnes som barnas og vi vil gjerne benytte de dagene sammen, mannen min og jeg.
Anonym bruker Skrevet 1. desember 2011 #5 Skrevet 1. desember 2011 "For oss er denne tiden like fullt de voksnes som barnas og vi vil gjerne benytte de dagene sammen, mannen min og jeg" Seriøst?? Det nekter jeg å tro
Anonym bruker Skrevet 1. desember 2011 #6 Skrevet 1. desember 2011 17.18. Du tuller nå?? Gir du barnet ditt fri i EN dag i julen når du egentlig har mulighet til mer??
Anonym bruker Skrevet 1. desember 2011 #7 Skrevet 1. desember 2011 Jeg tror hun tuller for å provosere:) 17:22
Anonym bruker Skrevet 1. desember 2011 #8 Skrevet 1. desember 2011 Jepp! Men jeg vet ikke når enda.. jeg jobber i en annen bhg enn barnet går i,han blir nok hjemme med mormor en av dagene, 2 dager i bhg og en dag fri med meg. 21-22-23 er vanlige arbeidsdager for meg..
Anonym bruker Skrevet 1. desember 2011 #9 Skrevet 1. desember 2011 Nei. Vi har fri da, så da blir det fri for henne også.
Anonym bruker Skrevet 1. desember 2011 #10 Skrevet 1. desember 2011 Hun skal ha fri fra 23 til og med 27. Har tre dager i romjulen hun må være i bhg, men skal forsøke å ha kortere dager. Har i tillegg planleggingsdag 2.januar, så da blir det en langhelg for henne etterpå også.
Anonym bruker Skrevet 1. desember 2011 #11 Skrevet 1. desember 2011 Nei, i år har begge fri men Til neste år skal vi jobbe, så da blir det barnehage
Anonym bruker Skrevet 1. desember 2011 #12 Skrevet 1. desember 2011 ja de skal til og med lillejulaften og 3 dager i juleuka om det blir nok barn til at de holder oppe. Men bare 4 timer dagen i romjula. det er for at jeg skal få noen timer avlastning og for at barna skal få se andre mennesker en bare mamma. Jeg er syk og vi har hverken familie eller venner (eller bf) som vi kan besøke eller få besøk av.
Alva♂️♂️♂️♀️ Skrevet 1. desember 2011 #13 Skrevet 1. desember 2011 Nei, ingen skal i bhg eller på SFO i romjulen, men de kommer til å gå 22. desember og i noen timer 23. desember. Ville helst unngått dette, men da jeg selv har det sinnsykt travelt på jobb til og med 22. desember + mye annet, og mannen må på jobb 23. desember, så tenker jeg at de vil ha mer glede av å være der i noen timer siden jeg uansett må bruke tiden på å rydde, vaske ol som de synes er gørrkjedelig når jeg holder på med ;-) Blir vel snakk om fra rundt 9.30 til 14.30-15. Så kan vi gå inn i julen sammen i rent og ryddig hus og med fullstendig ro og fred.
Anonym bruker Skrevet 1. desember 2011 #14 Skrevet 1. desember 2011 Nei, minien blir hjemme med oss fra 22.12 til 03.01. Barnehagen er stengt hele romjulen.
Anonym bruker Skrevet 1. desember 2011 #15 Skrevet 1. desember 2011 Viste ikke at barnehagene kunne stege i hele romjula.. Det er jo ikke helligdag, mange som må jobbe..
Anonym bruker Skrevet 1. desember 2011 #16 Skrevet 1. desember 2011 Her er barnehagen stengt i romjulen...
Anonym bruker Skrevet 1. desember 2011 #17 Skrevet 1. desember 2011 Vi er lærere, så begge har fri lenge i jula. Ungen blir da selvsagt hjemme sammen med oss og besteforeldre . En herlig fordel med dette yrket Tror forresten hun over her som skal ha tid med mannen sin er et troll
Anonym bruker Skrevet 1. desember 2011 #18 Skrevet 1. desember 2011 Ja, det skal de. Om de skal hver dag, vet jeg ikke. Men har ei på tre år, og en på to. Er så sliten at jeg knapt henger sammen. Så jeg skal ha noen dager helt alene i romjula. Mulig jeg har en storesøster hjemme en dag,og lillebror hjemme neste. Å ha begge hjemme hele romjula er uaktuelt.
Anonym bruker Skrevet 1. desember 2011 #19 Skrevet 1. desember 2011 Herregud! Det er barna dine og så gidder du ikke engang å ha dem hjemme i romjula. Jeg burde kanskje ikke bli det, men enkelte foreldre sjokkerer meg.....
Anonym bruker Skrevet 1. desember 2011 #21 Skrevet 1. desember 2011 Jeg er sykemeldt og er nyoperert rett før jul så jeg skal ha dem hjemme fra skolen tar ferie til den begynner igjen. Tror de har siste dag tirsdagen før jul og første dag den 4. januar. Hadde jeg ikke vært sykemeldt hadde de vært litt i bhg, men tror faren også skal ta noe fri.
Anonym bruker Skrevet 1. desember 2011 #22 Skrevet 1. desember 2011 Nei, jeg har fri og da skal han også få fri. Mannen min jobber, så da skal jeg og sønnen min ha noen kosedager helt alene. Han er 18 mnd og selv om han stortrives i bhg, så tror jeg det er sunt med noen hjemmedager, selv om det blir lenge med 2 uker. Jeg er lærer så har lenge fri.
Anonym bruker Skrevet 1. desember 2011 #23 Skrevet 1. desember 2011 Jeg har fri (ikke mannen min), og da er alle tre hjemme fra barnehage og SFO. Kunne ikke ramla meg inn å sende ungene i bhg og SFO når jeg er hjemme sjøl. Men jeg feier for min dør og andre feier for sin. For jeg er såpass realistisk at jeg skjønner at noen kanskje vurderer det hvis de har barn som går i strupen på hverandre 24/7, for det hadde sikkert jeg også i samme situasjon.
Anonym bruker Skrevet 1. desember 2011 #24 Skrevet 1. desember 2011 Ja, det er mulig jeg sjokkerer deg. Men sånn er da her hos oss om dagen. Tror det er bedre at ungene er noen dager i bhg, enn at mor går på en skikkelig smell og ikke er stand til å ta seg av barna sine. Er ikke så enkelt at jeg ikke gidder. De skal ikke i barnehagen hele romjula, men heller ikke være hjemme begge to samtidig hele romjula.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå