Anonym bruker Skrevet 1. desember 2011 #1 Skrevet 1. desember 2011 Sitter og ser på det realityprogrammet dere på FEM nå. Merkelige mennesker, det der. Ikke bare oppfører sønnen deres seg ufordragelig, faren i huset er bare ekkel! Han sitter og sier "nå skal jeg bite moren din i brystvortene" og "nå skal jeg vokse din mors vagina" foran ham! Greit nok, ikke de verste ordene for små ører men likevel...hvem sier noe sånt foran barna sine da?
Anonym bruker Skrevet 1. desember 2011 #2 Skrevet 1. desember 2011 Gud så teit du er da! eier du ikke humor? de er jo en herlig familie! Virker så utrolig lykkelige:)) Og sønnen er no ikke ufordragelig?!? Han må no være verdens roligste og snilleste barn!!
Anonym bruker Skrevet 1. desember 2011 #3 Skrevet 1. desember 2011 Helt uenig med deg, Hi. Syns de er en flott familie, og liker mannen i huset veldig godt.
Anonym bruker Skrevet 1. desember 2011 #4 Skrevet 1. desember 2011 ja uff mora er en bortskjemt liten dritt unge. Hjelper ikke at hun er stygg som dagen er lang. enig med deg HI Mannen er ikke bedre. Snakker bare om at han må ha sex hele tiden. Sånne menn er ekle.
Anonym bruker Skrevet 1. desember 2011 #5 Skrevet 1. desember 2011 Og det jeg hang meg opp i her var "vokse vagina"....hvem i svarte har hår på innsiden da??? Vokse venusberg kan jeg skjønne..
Anonym bruker Skrevet 1. desember 2011 #6 Skrevet 1. desember 2011 Hvorfor er dere kvinner her inne så innmari imot menn som tenner på konene sine? Synes at menn som snakker om sex med kona si er ekle. Jeg synes de er søte jeg, er så glad for at jeg har en mann som tenner på meg hele tide, det får meg til å føle meg sexy, jeg har sex oftere som også får meg til å føle meg sexy, for ikke å snakke om hvor bra trening det er. Høres ut som dere er inntørkede og kjedelige hele gjengen. Forøvrig virker den familien søt, han er så forelsket i kona si at det er en fryd.
Anonym bruker Skrevet 1. desember 2011 #7 Skrevet 1. desember 2011 17:13: Hvem har sagt at noen er imot menn som tenner på konene sine? Det er da vel bare flott? Når det er sagt så kvalifiseres vel ikke "jeg skal vokse mammas vagina" som sexprat, bare umodent fjas. Også attpåtil når sønnen sitter ved siden av dem? Jeg liker at mannen inviterer til sex, både verbalt og fysisk og det ser ut til at han liker det når jeg også tar initiativet! Men hadde jeg lirt av meg noe sånt som "nå skal jeg ta på tissen til pappa" foran han og barnet vårt er jeg sikker på han hadde løpt! Samme hadde jeg gjort. Å henvende seg til barnet med sånt prat er bare perverst og turnoff. HI
Anonym bruker Skrevet 1. desember 2011 #8 Skrevet 1. desember 2011 Næmmen giiiiiiiiid da Hi.. Gå å ta en chill pill du!!!. Og tori spelling er nok tusen ganger finere enn deg!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå