Gå til innhold

I dag står dette på menyen.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Pitabrød fylt med kjøttdeig, salat, løk, tomater, agurk og mais + masse deilig hvitløksdressing.

Ikke så sunt, nei, men det skal smake godt! :D

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Gratulerer med dagens (om ikke ukens) mest meningsløse og intetsigende innlegg.

Skrevet

Og premien er en sex-kalender sponset av KamaSutra-kort-company... :D

Skrevet

Haha, du har ikke vært mye på DiB denne uken hvis du mener det, første anonym. Jeg kan nevne i fleng, mye som er kjedeligere enn mitt innlegg, faktisk!

:D Har heldigvis ingen mann som har gitt med sexkalender... ;) Men hvem vet, kanskje det kommer?

HI

Skrevet

Joda, har vært her jeg. Du leder likevel.

første anonym

Skrevet

OK, jeg kan fint leve med oppfatningen din. ;)

Skrevet

Har vært her i overkant mye denne uka jeg også, og du er helt soleklart vinneren!

Hilsen premieutdeler'n. :)

Skrevet

Hehe, det er greit, damer! :D Uansett om dere forsøker å være litt ekle eller hva det er, så funker det dårlig. Jeg lever veldig fint med at noen mener det, altså! :P

Skrevet

Ingen som mener å være ekle, men middagsopplysninger er om mulig enda mer uinteressant her inne enn det er på facebook. Spis og kos deg. :D

Skrevet

Det er nok alltid noen som leter etter en anledning til å bruke sin spisse tunge, jo, og spesielt glad når de kan være litt småfrekke. ;) Ellers hadde de ikke svar på den måten. ;) Men det går bra, for jeg kan fint være slik selv. :D

Skrevet

Jeg synes det er kjekt å lese om hva folk har til middag jeg, blir faktisk litt inspirert og får mange nye tips.

VI skal ha kokte poteter og middagspølse i brun saus. Kjedelig men godt.

Skrevet

Synes HI sin middag høres nydelig ut!!

Og om man tolker overskriften, kan man godt oversette den til "Dagens middag" som det ofte ellers står, og da kan man jo hive inn sin egen meny:)

Jeg liker middagstrådene, for de kan være inspirerende:)

Her er det bare slappfisk... Hehe;) Har bakt bursdagskake til snuppa, brettet tøy og hengt opp nytt til tørk, og nå har bekkenet mitt sagt STOPP, så tror vi drar ut og spiser litt når mannen kommer hjem fra jobb:)

Skrevet

Og ukas Grå-mus-svar går til: tataram... Eggstokk!

Hehe

Skrevet

Grå-mus svar tar jeg på strak arm. :-)

Er nok av fordømmende, kvasse og sure DIB damer her inne, så at det er noen grå mus tror jeg bare er godt for balansen.

Er ingen som er fornøyde uansett. Man blir kritisert for hva man svarer og mener enten det er i grå mus kategorien eller man er fordømmende og frekk.

Pølsa i brun saus var forresten ganske god.......ungene og mannen var fornøyde, så et tips til middag da dere.....;-)

Skrevet

Samme som her... bare vi hadde pompfrites også til.

Og så hadde jeg hanburgerdressing til...

Det var dailigt!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...