Anonym bruker Skrevet 1. desember 2011 #1 Skrevet 1. desember 2011 jeg er 165 og bf er 170.. men det føles som jeg er lavere eller minst på samme høyde som han, det plager meg selv om jeg vet det er overfladisk, jeg ELSKER hæler men får aldri brukt det uten ¨å føle meg som en idiot, noen i samme båt? noen som har noen tips til kule sko som kan gjøre han litt høyere?
Anonym bruker Skrevet 1. desember 2011 #3 Skrevet 1. desember 2011 er det virkelig bare meg i denne situasjonen?
Anonym bruker Skrevet 1. desember 2011 #4 Skrevet 1. desember 2011 Ville du ha likt å være ca. 15-20 cm lavere enn han? Personlig synes jeg ikke du skal la deg plage med det. Gå med de skoene du vil gå med, det er dine ben.
Anonym bruker Skrevet 1. desember 2011 #5 Skrevet 1. desember 2011 jaaa, men jeg får bare ikke til å føle meg bra når jeg bruker hæler :/
Anonym bruker Skrevet 1. desember 2011 #6 Skrevet 1. desember 2011 Da er det tenke måten din du må gjøre noe med...ser for deg andre par som har veldig stor høyde forskjell og sammenligne deg og mannen din med dem. Da tror jeg at du er glad for at du er 5 cm lavere. Ser på Katie Holmes og Tom Cruise. Hun bruker høy hæler selvom mannen hennes er lavere....
Anonym bruker Skrevet 1. desember 2011 #7 Skrevet 1. desember 2011 DET er veldig sant må nok ta meg sammen litt
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå