Anonym bruker Skrevet 1. desember 2011 #1 Skrevet 1. desember 2011 Er det noen som har chess sjakk matt her? Er dere fornøyd med abonementet?
Anonym bruker Skrevet 1. desember 2011 #2 Skrevet 1. desember 2011 Netcom er veldig fornøyd med chess
Anonym bruker Skrevet 1. desember 2011 #3 Skrevet 1. desember 2011 jeg har chess, og er veldig fornøyd. Aldri noe tull.
Anonym bruker Skrevet 1. desember 2011 #4 Skrevet 1. desember 2011 usj det var dumt. Her jeg bor er det elendig netcom dekning. Da er chess uaktuelt
Anonym bruker Skrevet 1. desember 2011 #5 Skrevet 1. desember 2011 Chess bruker jo nettet til netcom.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå