Gå til innhold

Angående julekalender til barn

Anbefalte innlegg

Skrevet

Leste et innlegg om hvor mange julekalender barna har. Mange barn som har 2 eller fler, men det som slår meg mest er om ei dame som har en gutt på 3 år som har 4 julekalender!

Er ikke det ganske drøyt?

Gutten kommer jo til å bli skikkelig bortskjemt. Uff, synes mest synd på gutten jeg når han blir eldre.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har en på 3 og han får en kalender. Og det var såvidt han fikk det.

Bestemte meg og fikk handlet inn i formiddag. Han skjønner ikke så altfor mye av det enda. Og regner med det blir litt sirkus hver morgen når han ikke får pakke opp flere enn en.

Vurderte blåfjellkalenderen også, men ansåg faren for at den ble herpet som stor, så droppet den i år. Får ta det igjen til neste år, da har han bedre utbytte av det tror jeg.

Skrevet

Jeg tror ikke antall julekalendere er utslagsgivende på om et barn blir bortskjemt eller ikke. Men jeg tror kanskje at en unge kan bli litt lei når det er så mange kalendere, man tar rett og slett stasen litt bort.

Skrevet

Men hadde hun kjøpt dem selv da? Er jo ikke alltid det er meningen at det skal bli så mange, som hos oss i år da det plutselig ble 3 stykk. I fjor hadde de bare en, året før 2, og ett år hadde de 5 stykk hver(!!) (pakke, to sjoko, barne-tv og Donald (kom med i et blad)). Vi har en stor familie, og plutselig kommer både den ene og andre drassende med en kalender til hver unge. Heldigvis tar ungene det med stor ro, og blir virkelig ikke bortskjemte av at det å år ble to sjokoladebiter pr morgning og en liten pakkegave (fra farmor) hver ettermiddag. De eldste er sås tore at jeg til nå antagelig ville merket det dersom noen kalendere var der som skulle til for at de ble bortskjemte ;-)

Skrevet

3 av de hadde hun og mannen kjøpt selv. Etter det jeg har skjønt fra innlegget hennes mens den 4. hadde hun spleiset med bestemor. Pakkekalender til ca. 1000 kr!!! WTF!!!!???

Ja,ja,ja, er man rik så er man rik.

Hilsen HI

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...