Anonym bruker Skrevet 1. desember 2011 #1 Skrevet 1. desember 2011 Er deres barn med å pynte til jul? Mine er det og blir veldig skuffet hvis de ikke får. Resultatet blir så som så, men ser ikke noe vits i å forandre det heller. Pleier dere å forandre det etter at barna deres er ferdig?
Anonym bruker Skrevet 1. desember 2011 #2 Skrevet 1. desember 2011 Mine er for små enda, men jeg husker fra jeg var liten at søsteren min og jeg hadde ansvaret for å pynte juletreet. Vi syntes det ble fantastisk. Jeg ser jo på bilder nå at det kanskje ikke var fullt så fantastisk som vi syntes den gangen.. he he... men sjarmerende var det jo... Jeg har på følelsen at mange er mer høytidelige nå på en måte... I tillegg husker jeg moren min hadde fremme alt vi barna noensinne hadde laget av dorullnisser, stubbenisser, tannpirkernisser, garnnisser osv osv... De stod i grupper her og der og skinte og var sjarmerende.. ;-) Koselig! sånn vil jeg ha det med mine barn også! Når de blir større. Vi har jo fått litt julepynt og slikt fra bhg, og det står fremme i gruppe på et stort sølvfat. Får tilbakemeldinger om at det er sjarmerende :-)
Anonym bruker Skrevet 1. desember 2011 #3 Skrevet 1. desember 2011 De er litt små ennå nå, men antar at jeg kommer til å gjøre som mamma gjorde da jeg var liten. Da pyntet vi barna treet, mens mamma tok seg av resten av huset. Og så kommer jeg nok til å justere litt etter at de små har lagt seg...;-)
Anonym bruker Skrevet 1. desember 2011 #4 Skrevet 1. desember 2011 Ja, det er de, men jeg har noen ting som er bare "mitt".
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå