Gå til innhold

Iphone oppskryt eller er den verd pengene?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Siden jeg kom opp i en akutt situasjon og trengte ambulanse til gutten min, og iphonen bare streiket tørr jeg ikke å ha det igjen.

Da må jeg i såfall ha den som en tlf nr 2.

Skrevet

Den er absolutt verdt pengene og er ikke oppskrytt! :)

Hilsen en som har hatt iPhone i to år og er kjempefornøyd! :D

Skrevet

husker du skrev om det, sånt kan skje med alle telefoner. På mine to år med iPhone har jeg aldri opplevd noe lignende, den har alltid vært "pålitelig"

Skrevet

Jeg digger min. Har hatt den i ett år. Før var det Sony Ericsson som var min greie, ikke nå lengre.

Skrevet

takk. ikke andre der har dårlige erfaringer

Skrevet

Aldri i verden om jeg skal ha iPhone. Gubben har, han er ikke spesielt fornøyd, og når han ikke forstår opplegget kommer han til meg.

Jeg er har HTC Sensation og er supert fornøyd. Den er superenkel og brukervennlig og ser i tillegg finere ut enn klumpen iPhone.

Skrevet

Elsker iPhone! Beste telefonen jeg noensinne har hatt og ville aldri byttet den ut:-)!!

Skrevet

Jeg og kjæresten har begge hatt iPhone i tre år og er superfornøyd. Så fornøyde at vi nå oppdaterte til den nyeste iPhonen (4s) (Vi hadde 3gs).

Han som fikk først og jeg likte den kjempegodt og "Måtte ha" en selv.

Han er forsåvidt programmerer og jobber med utvikling av programvare for telefoner (både iPhone og Android) så har ganske mye peiling :)

Thumbs up!

Skrevet

Mannen min er også programerer og mener iphone er den enkleste smarttelefonen man kan få og den beste :) Både jeg og han har den og jeg ville ikke byttet den ut med noen annen :)

Skrevet

iPhonen er genialt enkel å bruke og kan brukes til mye. Jeg elsker min!

Skrevet

Jeg er teknologialfabet, så, kremt, hva er det man egentlig bruker Iphone til - bortsett fra å ringe?

Skrevet

alt du kan gjøre med en pc.

surfe, sjekke facebook, være på DIB (hehe), sjekke YR (været), GPS og kart, finne veien, kompass, ruteopplysninger, spill, all slags nyttig programvare. m.m.

Skrevet

Jeg bruker den til musikk, surfing, foto, mail, bildebehandling, spill, lommelykt, skype, jobb, tekst, mms, ringing, GPS, værmelding, nyheter osv

Skrevet

Vet ikke akkurat om den er verdt pengene, men i skrivende stund tror hvertfall at jeg aldri kommer til å bytte den ut noen gang. (muligens med en nyere modell da, har 4'ern nå)

Har aldri hatt noe problem med den.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...