Gå til innhold

Hva har dere på under regntøy?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva har dere på barna deres under regntøy når det er 2 grader og det pøser ned?

Har en på 1 år og har IKKE foret regntøy. Men er det nok med vanlig ullbody og ullgenser(litt tykkere altså) under?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ville nok hatt en bukse og genser under, og kanskje en fleecedress.. Er kaldt ute, selv om det er regn. Kaldt og surt på bakken.

Skrevet

Barna mine har to lag, stømpebukse/stilongs og genser

Med vanlig ulltøy over

Kun et tynt lag under regntøy i 2 grader og pøsregn høres alt for lite ut

Skrevet

Bruker fleeze dress under eller fleeze genser under. Ellers normalt klær med stillongs under.

Skrevet

ullundertøy + høstdress under regntøy

Skrevet

oke synes de i barnehagen mente han trengte bare tynt ullunderlag og et tykkere ullunderlag....men jeg syntes det hørtes lite ut....

Skrevet

Ullundertøy - hjemmestrikka ullbukse og ullgenser - ufora regntøy!

Skrevet

Jeg har en på 4 år som har bergans foret vinterbukse og en foret vinterjakke i bhg. Det tåler pøsregn. Regntøyet tok jeg med hjem for 1 mnd siden for jeg synes det er for kaldt til det nå.

Han har også en reima vår/høst dress i bhg som tåler en hel del, men den har fått en svær revne i som jeg ikke klarer å fikse for lappene faller bare av i sandkassen. Ellers kunne han brukt den også.

Skrevet

Mine har reflex foret regndress, så avhengig av temperaturen ute har de enten ullstilongs og trøje, eller samme som først, med ekstra fleece eller ull utenpå det igjen. Er syrålende fornøyd med de dressene, er tredje året jeg kjøper de nå. Perfekt for overgangsperioder som nå med vått, slaps og surt vær.

Skrevet

Ull strømpebukse, ull body eller genser og deretter et litt tykkere lag utenpå det.

Husk at småtasser sitter mye på bakken og blir fort kalde i stumpen.

Skrevet

Hm, vet ikke... Ungene har masse rart i bhg, men vet ikke hva de har på seg i regnvær faktisk... her hjemme er vi sjelden ute når det regner..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...