Gå til innhold

Tenner mennene deres paa dere? u/t


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja. Har en som aldri har sagt nei :P

Sier ordet: "sex?" og da er det gang i han uansett. Han er veldig glad i kroppen min ja.

Skrevet

Nei det ville gjøre så vondt at det ville han ikke få lov til :P

 

Men han får lov til å tenne på veden i ovnen

Skrevet

Nei, han tenner dessverre ikke på meg. Liker meg som person og kjæreste, men tenner ikke på meg seksuelt.

Skrevet

Ja og noen ganger litt plagsomt fordi han har større seksuell appetitt enn meg..men når jeg tenker etter så er jeg utrolig glad for det, hadde vært bra trist om han ikke ville ha meg! Hadde gått løs på selvtilliten det. Jeg tenner på han også heldigvis ;)

Skrevet

Ja, det regner jeg med, hvis ikke er han god å fake.. :P

Skrevet

Jeg er 34 uker på veg. Å vi klasker til 2 til 3 ganger i uken. Spør jeg så får jeg. Rekner med han tenner da :o)

Skrevet

Ja, heldigvis. Hadde blitt kjedelig uten...

Skrevet

Ja, har skryter ofte av utseendet mitt og kroppen min. Han har mer seksuell apetitt enn meg, og blir overlykkelig de gangene JEG tar initiativet. De få gangene jeg rekker det, he he he:-)

Skrevet

Nei, jeg tror ikke det,, Vi har sex av og til, men stort sett bare om morgenen når morrabrødet likevel er oppe.. :P

 

Tror han da stort sett lukker øynene og ¨fantaserer om noen andre...

 

Vet at han elsker meg likevel da... Tror ikke han ville byttet meg ut, bare kroppen min som er herpa etter 3 tette barnefødsler + vektoppgang

Skrevet

12:51 - vi sitter i samme båt. Selv om min kropp har BMI på 22 og litt bolledeigmage som eneste skavanker.

Skrevet

Ja han pleier å finne frem fyrstikker og litt diesel så fyrer han meg opp ;)

av og til griller han pølser også

Skrevet

Ja, utrolig nok. Etter graviditeter, oppblåst mage, åreknuter osv... går det for han ganske fort. Blir litt fortvilet av og til, for vi har jo ikke begynt engang ;) En gang gikk det for han mens han hadde bukse på. Jeg satt oppå han naken da, men ;)

Skrevet

Ja, det gjør han til gangs. Gudskjelov, ellers hadde jeg ikke følt meg tilpass i forholdet.

Skrevet

Må innrømme at det er nettopp det som er resultatet ja..

Vurderer av og til å gjøre det slutt for å slippe å ha det så vondt innvendig..

Men føler det blir så tynt grunnlag å splitte familien på når stort sett alt annet går på skinner..

 

Hilsen 12:51

Skrevet

Han sier han gjør det, men jeg tror ikke noe på det:(

 

Hadde han vist interesse og hadde prøvd seg på sex- så hadde jeg kanskje trodd på det.

Skrevet

Han sier det, og det virker sånn, selv om det uforståelig for meg. Så jeg får stole på det :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...