Gå til innhold

Erfaringer med Volvat?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg lurer på å bestille meg time der for å få sjekket meg selv. Jeg er ikke syk direkte, men jeg føler meg ikke frisk - mange småplager som til sammen gjør at jeg ikke fungerer slik jeg skal. Jeg har selvfølgelig vært hos min fastlege, men føler at han ikke hører meg...

Hvilke erfaringer har dere med Volvat Oslo? Noen allmennleger å anbefale. Jeg gidder ikke betale i bøtter og spann og få en lege som ikke hører meg igjen...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Spørs jo hvilken Volvat du skal til sikkert...

Personlig var jeg der i forbindelse med magesmerter som ikke ga seg, og følte også at fastlegen var litt avvisende.

Saken med Volvat er jo at man betaler syke priser, og klart at servicen er litt mer der etter... ;) Var til gastroscopi der også (5000kr!) , men han var flink og menneskelig, den legen. Så på mange måter var det verdt det for meg :)

-Men når det er sagt, så er det ikke så sikkert at de faglig sett er noe bedre en fastlegen. De er oftest Almennpraktikere(står vel hvem som er hva på hjemmesidene deres) -og da samme utdannelse. Nå som jeg byttet fastlege, vil jeg aldri bytte igjen. Da han er en type med sterk faglig interesse, og går den "ekstra mil" for alle pasientene sine :)

Men som sagt, selv syntes jeg at servicen var bedre den gangen (2-3år siden.)

Skrevet

Fordelen med Volvat (Oslo) er at du får tatt undersøkelser, prøver, røntgen osv. kanskje i løpet av en dag. Du slipper å gå og vente på innkallinger til alt mulig. Men det er selvsagt svindyrt!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...