Anonym bruker Skrevet 1. desember 2011 #1 Skrevet 1. desember 2011 en singlet under sykehusuniformen?? Hehe er ikke vant med og ikke ha bh på meg og må innrømme at jeg føler meg nokså naken her jeg sitter i bare singlet!
Anonym bruker Skrevet 1. desember 2011 #2 Skrevet 1. desember 2011 Blir bhene dine så møkkete at de ikke kan brukes en en ekstra dag for å slippe å gå uten? Har du små pupper går det sikkert fint med bare singlet. Har du store pupper så ville jeg nok funnet den reneste og brukt den en ekstra dag mens jeg fikk vasket de andre
Anonym bruker Skrevet 1. desember 2011 #4 Skrevet 1. desember 2011 Jeg bruker aldri BH utenom når jeg skal ha på meg noen få spessielle kjoler eller en tynn hvit topp. Om du har "fornuftig" størrelse på puppene slik at det ikke er vondt å gå uten BH, gjør en singlett samme nytten.
Anonym bruker Skrevet 1. desember 2011 #5 Skrevet 1. desember 2011 Ingen rene? Enten må du ha kun 1 bh, eller så vasker du altfor sjeldent. Jeg bruker mine gjerne 3 og 4 dager jeg, før jeg vasker de.
Anonym bruker Skrevet 1. desember 2011 #6 Skrevet 1. desember 2011 Her bruker jeg samme bh 4-5 dager i strekk jeg, med mindre jeg har svettet eller fått flekker på den.
Anonym bruker Skrevet 1. desember 2011 #7 Skrevet 1. desember 2011 enig med 11:20 Men bruk evt sykehusteip over brystvortene og en trang singlett....trust me, de hvite skjortene viser litt mye noen ganger.
Anonym bruker Skrevet 1. desember 2011 #8 Skrevet 1. desember 2011 Kommer jo litt an på brystene :-P Men det er også en god unnskyldning for å kjøpe en ny :-D Men seriøst -én dag i en skitten bh kan da ikke gjøre store skaden. Med mindre du har rullet deg i søle -i undertøyet.
Anonym bruker Skrevet 1. desember 2011 #9 Skrevet 1. desember 2011 Er selv sykepleier, og de sykehusklærne er litt skumle! Mange er ganske åpne i halsen når du bøyer deg fremover.. Og noen er litt gjennomsiktige, fordi de har blitt vasket xxx ganger. Så bruk en trang singlet som du dobbelbretter over brystet, er mitt forslag.. Men selv hadde jeg håndvaska en bh kjapt i vasken, og blåst den tørr med hårføneren, er jo noen timer til kveldsvakt enda om det er det du skal på.
Anonym bruker Skrevet 1. desember 2011 #10 Skrevet 1. desember 2011 Resultatene er ikke utelukkende delikate. Ifølge lege og leder for klinisk mikrobiologi og immunologi ved universitetet i New York, Philip Tierno, kan du godt bruke BH-en i et par dager før den havner i skittentøyskurven - forutsatt at du lufter den litt når du ikke har den på. Fant denne artikkelen da jeg så hvor lenge enkelte her bruker bh før vask... Grøss og gru... Hele artikkelen ligger på kk.no, les og lær damer ;-)
Anonym bruker Skrevet 1. desember 2011 #11 Skrevet 1. desember 2011 Da finner du heller fram en bikini.
Anonym bruker Skrevet 1. desember 2011 #12 Skrevet 1. desember 2011 Jeg glemmer å vaske bh-er... Kan fort gå en måned før jeg vasker... Har kanskje 5-6 stk som jeg bruker for det meste... Det blir ganske lenge mellom hver vaske det... yaikes..
Anonym bruker Skrevet 1. desember 2011 #13 Skrevet 1. desember 2011 Bruk en stram singlet, hvis du har byste som passer til det. Jeg er en beskjeden B og ofte gidder jeg ikke bruke bh, tar bare på meg en singlet under genseren. Men selvsagt, er du en DD, så bør du vel heller bruke den minst skitne bh'en din
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå