Anonym bruker Skrevet 1. desember 2011 #1 Skrevet 1. desember 2011 Jeg har et travelt yrke der jeg må tenke en god del, men ikke sånn intens tankekonsentrasjon hele tiden, mer tenke raskt for å løse fortløpende situasjoner, planlegge, evaluere ol (er lærer). Nå har jeg nettopp hatt eksamen der jeg har konsentrert meg intenst om lesing og oppgaveskriving i flere dager, og jeg er sulten som en ulv! Det romler og knurrer i magen så det nesten er vondt selv om jeg spiser like mye som normalt. Kan legge til at jeg trener og sånt til vanlig og har et ok matinntak, men så voldsomt sulten som dette er jeg aldri til vanlig. Kan veldig intens tankekonsentrasjon virkelig utløse ekstra sult?
Anonym bruker Skrevet 1. desember 2011 #2 Skrevet 1. desember 2011 Jeg har det på samme måte. Har gått på kveldsskole nå et par dager i uka en stund og jeg er ekstra sulten de dagene jeg er på skolen og kjenner det også når jeg sitter hjemme og skikkelig leser til eksamen. Men kan ikke svare deg om det er dokumentert dessverre.
Anonym bruker Skrevet 1. desember 2011 #3 Skrevet 1. desember 2011 Tror man forbrenner flere kalorier ved å tenke hardt over lang periode. Har opplevd det samme som deg da jeg leste til eksamner. Husker det kjentes ut som at hodet kokte og jeg var varm i hele kroppen (intens lesing i 3/4 dager;)). Var kjempesulten, spiste masse og gikk gjerne ned i vekt i disse periodene. Høres jo litt rart ut å tenke seg "slank" men dette er iallefall det jeg har erfart:)
Anonym bruker Skrevet 1. desember 2011 #4 Skrevet 1. desember 2011 Så pussig da Skal ut og finne mer mat nå. I går spiste ejg nesten dobbelt så mye som mannen min til middag, og han spiser ikke lite for å si det slik... Vekten står stabilt. HI
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå