Anonym bruker Skrevet 1. desember 2011 #1 Skrevet 1. desember 2011 Hva var startvekten, når begynte dere å legge på dere, og hvor mye veide dere etter ni måneder ?
Anonym bruker Skrevet 1. desember 2011 #2 Skrevet 1. desember 2011 Alt fra 20 til 32 kg i mine fire svangerskap, begynte å legge på meg rundt uke 16-18. Tror jeg har lett for å få ødem, for var full i vann på slutten hver gang. Var tilbake til normalvekt etter 2-8 uker hver gang bortsatt fra en der det nok var noen kosekilo også
Anonym bruker Skrevet 1. desember 2011 #3 Skrevet 1. desember 2011 barn 1 startet på 47 kilo, sluttet å veie meg da jeg veide 81 kilo.. det var i uke 37... sukk... barn nr 2. begynte på 49 kilo, veide 57 ved fødsel barn nr3 begynte på 52 kilo, veide 61 ved fødsel barn nr4 begynte på 55 kilo, veide 57 ved fødsel... (men hadde ekstrem svangerskapskvalme.. )
Anonym bruker Skrevet 1. desember 2011 #4 Skrevet 1. desember 2011 Start vekten: ca. 50 kg Husker ikke når jeg la på meg, men det gikk opp ganske fort. Gikk opp tilsammen ca.30 kg Etter fødsel ca. 10 kg. Ble normalt igjen ca. etter 1 år
Anonym bruker Skrevet 1. desember 2011 #5 Skrevet 1. desember 2011 Nr 1: Veide 65 da jeg ble gravid, la på meg 12 kilo, veide 63 kilo to uker etter fødselen. Begynte gå opp i vekt rundt uke 17-18. Nr 2: Veide 65 kilo da jeg ble gravid, la på meg 14 kilo. Veide 65 kilo igjen et par uker etter fødselen. La på meg jevnt gjennom hele svangerskapet. Nr 3: Veide 69 da jeg ble gravid, la på meg 16 kilo. Veide 70 kilo noen uker etter fødselen. La på meg jevnt gjennom svangerskapet, men mest på slutten. Nr 4: Veide 72 kilo da jeg ble gravid, la på meg 12 kilo. Denne gangen la jeg på meg mest første halvdel av svangerskapet. Alle kiloene var vekk da jeg dro hjem fra sykehuset. Nå er minste barnet 2 år, jeg veier 80 kilo fordelt på 174 cm og jeg lurer på om jeg noengang kommer under 70 igjen. Det er altså ikke svangerskapene som har gjort meg feit, men heller alderen og det jeg har spist utenom graviditetene...
Anonym bruker Skrevet 1. desember 2011 #6 Skrevet 1. desember 2011 Med nr. 1 la jeg på meg ca 25 kg. Begynte med å gå ned litt først faktisk pga kvalme og oppkast så la jeg meg ut til de grader. Startvekt 91,5 tror jeg. Gikk ned til 89 og så opp til 117 siste gang jeg var på vekta noen dager før fødsel. Masse masse vann. Med nr. 2 begynte jeg antageligvis å legge på meg noen dager etter positiv test. Dumme dumme meg =( Spiste alt jeg kom over og trodde det var en god unnskyldning for å slippe å tenke på mat. Tenkte ikke at det skulle av igjen etterpå. Startvekten er jeg usikker på, litt over 80 kg. Kanskje 84kg. Var vel 104kg rett før fødsel.
Anonym bruker Skrevet 1. desember 2011 #7 Skrevet 1. desember 2011 Veide 56 kg når jeg ble gravid. Gikk opp 4 kg ila de første 7-8 ukene. Så jevnet det seg ut, og jeg veide 68 kg når jeg fødte (gikk altså opp 12 kg tilsammen). Nå er babyen 7,5 mnd gammel, og jeg har 4 kg igjen til trivselsvekt. Kjedespiser mye hjemme i permisjon, gleder meg masse til å komme tilbake til normalen med en aktiv og travel jobb og hverdag <3
Anonym bruker Skrevet 1. desember 2011 #8 Skrevet 1. desember 2011 Gikk ned i vekt frem til ca uke 24. La deretter på meg på meg 5 kg på 1 mnd. La på meg under i kg i mnd etter dette hoppet. Vekta viste at jeg hadde gått opp 4,5 kg i forhold til startsvekten.. Men selve vekten vil jeg ikke ut med her, for da blir jeg slaktet av gribb-dib damene
Anonym bruker Skrevet 1. desember 2011 #9 Skrevet 1. desember 2011 Første svangerskap: Startvekt 65 kg. Husker ikke når jeg begynte å legge på meg. Vekt ved fødsel noen og 90.. Mellom 25 og 30 kg vektoppgang. Gikk ned en del på sykehuset (kanskje 10 kg), og brukte et år på å gå ned resten. Andre svangerskap: Startvekt 65 kg. La på meg mye i starten og så stagnerte det litt. Er nå i uke 30 og veier 79 kg. Har gått opp lite de siste ukene. Blir spennende å se om jeg klarer å ikke gå opp fullt så mye som sist...
Anonym bruker Skrevet 1. desember 2011 #10 Skrevet 1. desember 2011 Startet på 52kg, og rett før fødsel veide jeg 57kg.
Anonym bruker Skrevet 1. desember 2011 #11 Skrevet 1. desember 2011 Ønsker ikke å bli slaktet jeg heller så nøyer meg med å si at jeg gikk opp ca 8 kg. Det forsvant igjen før jeg forlot sykehuset. Desverre snek de seg med i bagasjen så de er trygt tilbake igjen på kroppen nå )
Anonym bruker Skrevet 1. desember 2011 #12 Skrevet 1. desember 2011 La på meg 2 kilo totalt. Gikk ned 10 kilo først og så opp 12 kilo. 2 kilo totalt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå