Anonym bruker Skrevet 1. desember 2011 #1 Skrevet 1. desember 2011 Synes hun har hatt dårlig ånde i evigheter nå. Kanskje hun bare har det? Hva kan grunnene være?
Anonym bruker Skrevet 1. desember 2011 #2 Skrevet 1. desember 2011 Jeg regner med at munnhygienen er ok, så da ville jeg tatt en tur til legen og sjekket mandler og svelg.
Anonym bruker Skrevet 1. desember 2011 #3 Skrevet 1. desember 2011 Det har min hatt også. Luktede helt forfærdeligt!! Så at han fikk et hvitt belegg (på størrelse med en 1 krone) i munnhulen. Dagen etter var både det hvite og den dårlige ånden borte, men tror det tok nesten en måned
Anonym bruker Skrevet 1. desember 2011 #4 Skrevet 1. desember 2011 Min gutt på tre år har hatt dårlig ånde i forbindelse med at han har vært forkjøla... Så er nok noen bakterier som har fest der inne når barna ikke er helt friske!
Anonym bruker Skrevet 1. desember 2011 #5 Skrevet 1. desember 2011 Ja det er bakterier.Sønnen min får dårlig ånde de dagene før han blir skikkelig forskjølet evn har streptokokker..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå