Anonym bruker Skrevet 1. desember 2011 #1 Skrevet 1. desember 2011 Vi bor for tiden i et veldig lytt hus. Jeg kan ikke for det, men jeg vegrer meg for å gå på do pgs. lyden.
Anonym bruker Skrevet 1. desember 2011 #2 Skrevet 1. desember 2011 Når det kun er oss familien som er her, bryr jeg meg ikke. Men om vi er på besøk, eller har besøk eller er på jobb (det aller verst eer sånne båser) da synes jeg ikke noe om det. Pleier å sette på vasken jeg da, for å overdøve en eventuell lyd som kommer av og til.
Anonym bruker Skrevet 1. desember 2011 #3 Skrevet 1. desember 2011 Jeg synes det er dritflaut. Samme med snorking, promping, raping osv. Gjelder selvfølgelig bare meg selv, at ungene og mannen gjør det er meg revnende likegyldig
Anonym bruker Skrevet 1. desember 2011 #4 Skrevet 1. desember 2011 Forstår deg godt! Vi har heldigvis bråkete vifte som står på på badet, den "overdøver" mye Ellers legger jeg alltid papir i do, før både no1 og no2 for å "dempe" evt lyder... hehe, litt psykiatri..joa
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå