Anonym bruker Skrevet 1. desember 2011 #1 Skrevet 1. desember 2011 Jeg får vondt av de som har brukt tid og energi på å lage kalendere til dere! Dere burde være glade for å få noe i det hele tatt, eller, som de voksne menneskene dere er, heller kassere hele ideen med kalender (siden det bare blir feil likevel) og finne på noe sammen med deres respektive! Dra ut og spise middag, kjøpe noe dere ønsker dere sammen, dra på kino eller noe slikt. Hvorfor skal jula alltid være en grådighetsperiode hvor alle tenker "jeg vil ha jeg vil ha" og "hvorfor fikk jeg det når jeg egentlig ville ha noe annet"? Da får du heller lage en julekalender til deg selv så vet du at du blir fornøyd! Her har vi ingen julekalendertradisjoner, vi har en koselig adventstid sammen og fokuserer på roen, kosen og stemningen før jul. Stearinlys, rødvin, et spill nå og da, og ingen mas på gaver. Det fungerer veldig bra for oss! Mye bedre enn å sitte misfornøyd i en krok fordi man har fått en billig kalendergave eller noe man ikke ønsket seg.
Anonym bruker Skrevet 1. desember 2011 #2 Skrevet 1. desember 2011 Hvis du sikter tiln sex-tråden, hadde jeg personlig satt mer pris av å ikke få noe julekalender i det hele tatt, enn å få sexpress i gave. Sex skal være lystbetont, ikke tvang.
Anonym bruker Skrevet 1. desember 2011 #3 Skrevet 1. desember 2011 Er helt enig med deg, med unntak av hun som fikk sexkort i kalenderen. Hun har all rett til å bli skuffet. Jeg vet ikke dems sexvaner, men her i huset hadde det blitt en kalender fra mannen som kun mannen hadde hatt glede av. Jeg hadde følt press og avsmak.
Anonym bruker Skrevet 1. desember 2011 #4 Skrevet 1. desember 2011 Jeg er heeeeelt enig med HI... trist at det er en slik utvikling vi har. Her i huset har vi julekalender.(10 kroners sjokoladekalender)...til barna. Vi voksne trenger jo ikke julekalender...
Anonym bruker Skrevet 1. desember 2011 #5 Skrevet 1. desember 2011 Sier litt om samfunnet,ja. Julestemning og kjærlighet = ting:( Min kalender er deilig julemusikk, levende lys og koselige forberedelser. Ungene får hver sin sjokoladekalender...Pakker hører til julaften, ferdig med det!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå