Smilefjeset Skrevet 1. desember 2011 #1 Skrevet 1. desember 2011 Jeg skal holde herrenes tale og trenger noen artige skråblikk på gutta c",)
Gjest Filifjonka Skrevet 1. desember 2011 #2 Skrevet 1. desember 2011 Hvis du går inn på Google og søker på herrenes tale får du veldig mange treff. Kanskje du kan få noen ideer der?
AnonymeAnine Skrevet 1. desember 2011 #3 Skrevet 1. desember 2011 Men are like lava lamps; fun to look at but not all that bright.
Gjest Lykke Fryd ♥ Skrevet 1. desember 2011 #4 Skrevet 1. desember 2011 Jeg holdt herrenes tale en gang og tok utgangspunkt i "omorganisering". Det at å være mann er å stadig bli omorganisert (ref. at kvinnen alltid er sjefen og leder) og så utbroderte jeg derfra. Husker ikke hvordan hele talen gikk (er noen år siden), men jeg husker det var mye latter og den ble godt mottatt.
Aktivegutter Skrevet 1. desember 2011 #5 Skrevet 1. desember 2011 "Med årene får de mindre hår på hodet - og mer hår på ryggen".
SolsidenOppNed Skrevet 1. desember 2011 #6 Skrevet 1. desember 2011 Menn kan gå i krigen, men ikke holde en håndveske i offentlig rom.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå