Gå til innhold

Stellebord fra Ikea - erfaringer?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg tenker på å kjøpe stellebord fra Ikea. Husker ikke hva det heter, men det er ikke det aller billigste, men det som koster 700 kr eller noe sånt... Noen som har det? Hvordan funker det?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vi har dette som kan nesten smekkes igjen. Det er svart med noe kvitt på.. Utrolig praktisk stellebord.. Mange lommer til kremer, bleier og kluter.. Kurver under til klær:)

Også satte vi en sånn kurv fra skuffedelersystemet under til enda flere kluter og en liten plaststamp fra ikea under til våte vaskeduker.. vi er super duper fornøyd:)

Tror d finnes i beige og kvitt og.

Dette du mener?

I sånn glatt stoff som er lett å tørke av når tisset går gjennom på håndduken :)

Skrevet

Vi har det hvite stellebordet som ikke er det billigste hvis det er det du mener?

Er veldig stødig å bra men utrolig irriterende å montere, er det vanskeligste jeg har montert fra Ikea :) Ellers er det litt kort synes jeg, men vet ikke om de andre er noe bedre. Står også på det at det ikke skal brukes etter barnet er 1 år :P

Skrevet

Vi har det billigste til under 200 kr.

Har hatt det i 5 år og brukt det til to unger.

Har vært veldig fornøyd:)

Skrevet

På det billigste står det også opp til 12 mnd, men dette er for at de skal ha sitt på det rene.

Det er utrolig sterkt og vår 6 åring bruker enda å klatre opp på det. Hun er 17,3 kg.

Vi bruker det også til minste på 3,5 år og hun er drøyt 15 kg.

Skrevet

Signerer 10:25

Det er et veldig greit og praktisk stellebord! Og så er det ikke så lett å rulle seg av. Masse lommer som sagt, og godt underlag for babyen. Og så kan det bare smekkes sammen og settes inntil veggen når det ikke er i bruk.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...