Ønskedrøm&Prinsessa Skrevet 1. desember 2011 #1 Skrevet 1. desember 2011 ikke så glad i rødt jeg så her går det mest i sølv og hvitt
Tullsjura Skrevet 1. desember 2011 #2 Skrevet 1. desember 2011 her bestemmer ungen mye av julepyntinga.. så det blir både rødt og hvit og sølv! jula er barnas dager å da gidder ikke jeg og stresse med at huser skal se ut som i et reklameblad men syns det er veldig fint med hvit jul! men jeg klarer det ikke, føler jeg må ha det så gjennomført. Å det er vanskelig når jeg har masse julepynt som ungen har laget som jeg ønsker å ha fremme.
solfrøken-♂♂♂ Skrevet 1. desember 2011 #3 Skrevet 1. desember 2011 Her blir det rødt, hvitt og sølv =) Jeg står for pynting i huset generelt og ungene får pynte på rommene sine (de har fått litt egen pynt) Jul uten rødt blir ikke jul her hos meg, men julegardinene dropper jeg i år =) Kjøpte nye brune i høst så de får henge oppe... Ellers har jeg mye beige og litt brunt fremme nå (i hele høst) og hvit sofa + møbler ellers. Så jeg fortsetter med det og bare fyller på med det røde, sølv og hvite jeg har av pynt =) =)
camilla^ Skrevet 1. desember 2011 #4 Skrevet 1. desember 2011 Det er ikke så veldig rødt hos oss. Det er ikke så veldig julete i år heller, har kattunger i hus så mye av pynten vi har skal ikke opp før de evt har forsvunnet. Vi har endel glass og metall, også er det litt rødt innimellom. Når juletreet kommer opp så blir det mer fargesprakende. Ingen unger eller mann som klager på pynten her. Ungene pynter, og de er fornøyde med det vi har.
Mammapudding Skrevet 1. desember 2011 #5 Skrevet 1. desember 2011 Jepp, masse rødt Og noe gull og hvitt
knerten09+ knerteline11 Skrevet 1. desember 2011 #6 Skrevet 1. desember 2011 Jeg er så "gammeldags" at her må de tradisjonelle julfargene til. Så her blir det rødt, grønt, sølv og noe gull. Den nye trenden med grått, svart, sølv og hvitt blir litt for lite julete for min smak. Mye av det som er fint, men må supplere med "ordentlige" julefarger.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå