Gå til innhold

Får alle julekalender på morgenen?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Mine har fått kinderkalender av morfar og den får de åpne etter vi har spist middag på ettermiddagen i ukedagene og etter frokost i helgene.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har pakkekalender og den åpnes etter barnehagen (de er deilig raske i garderoben i desember pga det) i ukedagene, og etter frokost i helgene.

Skrevet

Min får pakken med en gang han står opp! Det er jo hyggelig å starte dagen med en morsom ting =)

Skrevet

Her klarer de ikke vente.

Men må tisse og kle på seg først da.

De har også sjokoladekalender (fått av bestemor) og den får de til barne TV.

Skrevet

Her har vi pakkekalendere og den blir åpnet før frokost hver dag. Riktignok ikke i dag, for jeg hadde planer om å pakke inn pakkene i går kveld, men fikk ikke gjort det pga omgangsyke...

Skrevet

De får åpne kalendere etter skole og bhg.

Skrevet

De får velge selv, og de har valgt å åpne det på morningen. Greit for meg.

Skrevet

Her får velsa både sjokoladekalender og kalender der jeg har kjøpt ting. Dette får hun åpne om morgenen ETTER at hun har spist frukost :)

Skrevet

Her har vi latt snuppa springe ut på kjøkkenet og sjekke hva kalendernissen har puttet i kalenderposen med med en gang hun lukker opp øya på morran. Det er så innmari koselig! :)

Jeg pakker inn en liten ting for hver dag, og i ukedagene er det småting som refleks og kjøleskapsmagneter, og skulle ho trenger nye truser i desember, så har det blitt pakket inn som kalendergave, og ho bli like glad! :) I helgene har jeg pakket inn et kinderegg eller noe annet godt hun liker. Hun mister aldri apetitten til frokost likevel.

Skrevet

Jentungen får sjokolade fra kalender om morgenen, og så får hun pakke fra pakkekalender på ettermiddagen rett før vi ser på Skomakergata på dvd.

Får hun pakken på morgenen vil hun bare ta det med i barnehagen, og det gidder jeg ikke. Har mer ro til kos om kvelden også.

Skrevet

Her blir nok kalenderen åpnet på ettermiddagen, eller til barnetv. :)

Skrevet

På morgenen! :)

De har god tid da, far begynner alltid sent på jobb.

Magisk å stå opp og åpne pakke. ;)

Skrevet

Etter barnehagen. Jeg vet at hvis han får en pakke før barnehagen, skal han på liv og død ha med seg den ;)

Skrevet

Takk for svar alle =)

Godt at det ikke bare er jeg som lar de vente.

hi

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...