Anonym bruker Skrevet 1. desember 2011 #1 Skrevet 1. desember 2011 Langefingeren har plutselig blitt vonf, smerter når jeg bøyer finger og bruker finger til å skrive på tastatudet..og ved trykk ved negl.. Hva pokker..og bare langefinger..?? Nerver som er kommet i klem?? Rare greier
Anonym bruker Skrevet 1. desember 2011 #3 Skrevet 1. desember 2011 slliter med det samme.. tommel, pekefinger og langefinger "sovner" hvis jeg bøyer albuen, mens hvis jeg bøyer håndleddet så sovner lillefinger og ringfinger.. dette pga vann i armen som gjør til at nervene kommer i klem når jeg bøyer albuen og håndleddet... ingenting å gjøre med, bortsett fra at på sykehuset kan de lage en skinne for å ha armen i... men jeg har bare 3 dager igjen til termin, så jeg orket ikke en sånn skinne på armen.. hør med legen eller jordmora di.. er fryktelig plagsomt den konstante prikkingen i fingrene..
Anonym bruker Skrevet 1. desember 2011 #4 Skrevet 1. desember 2011 Det er muligens nerver i klem ja. Jeg har det i begge armene. Har operert den ene og skal operere den andre snart.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå