Anonym bruker Skrevet 1. desember 2011 #1 Skrevet 1. desember 2011 Vi har vært sammen snart ett år, og bor sammen. For 6 mnd siden så ville han absolutt ikke ha barn, han har et barn fra før, og kom ikke på tale med flere. Meeen, sakte men sikkert så har han gitt meg maaaasse små hint om at han vil ha flere Og siden jeg ikke tåler prevensjon, så måtte jeg bare slutte med det. Og det var helt i orden Jeg snakka om at jeg skulle søke om sterilisering, fordi jeg har to barn, og jeg føler meg snart for gammel til å sette i gang på nytt, men der var han plutselig ikke enig Og uttrykket hans hver gang jeg får uka mi vitner om at han er like skuffa som meg...men han sier aldri noe. Er vel kanskje mannfolkas måte å utrykke at de gjerne vil ha selv om de ikke sier det klart og tydelig
Anonym bruker Skrevet 1. desember 2011 #2 Skrevet 1. desember 2011 08:52 - glad på dine vegne! Håper at min samboer også snart er klar for egen unge, har også 2 stk fra før, og er verpesjuk.
Anonym bruker Skrevet 1. desember 2011 #3 Skrevet 1. desember 2011 Jeg bare hinta VELDIG hehe...så kom det snikende Hver gang jeg går forbi en liten nyfødt en så røsker det skikkelig i egga altså Håper din å snart kommer på gode tanker
Anonym bruker Skrevet 1. desember 2011 #4 Skrevet 1. desember 2011 Ja....... eller så ser du bare det du ønsker å se...? Jeg synes det er skummelt med "hint" når det gjelder så alvorlige ting. Dere har vært sammen i snart ett år, men kjenner du han nok til å vite hva han tenker da? Ikke for å ødelegge, men jeg synes dere skal snakke ut om det, ikke hinte og tro og drømme.... Litt sent å si "jammen, hva med alle hintene...." når du sitter der med bolle i ovnen.. Håper dere begge er klare, og at det går bra for dere. Lykke til
Anonym bruker Skrevet 1. desember 2011 #5 Skrevet 1. desember 2011 Har nok kjent han lengre enn ett år 3-4 år har jeg kjent han vel, det er ganske KLARE hint da som f.eks da jeg kvitta meg med klærne etter mine unger, da sa han: er det så lurt? vi får jo bruk for dem om noen år. Mine barn er skolebarn Og han har også sittet i stua til mamma å spurt meg rett ut om jeg er ferdig med barn....for det var allefall ikke han Noen missforståelser tror jeg ikke det er der Klare hint for å si det sånn
Anonym bruker Skrevet 1. desember 2011 #6 Skrevet 1. desember 2011 Ok, jeg gir meg.. hehe Det kan jo være koselig da, om dere begge vet helt sikkert hva den andre mener
Anonym bruker Skrevet 1. desember 2011 #7 Skrevet 1. desember 2011 Glemte en ting... sist jeg fikk uka, så sa ha: er du sikker på at du ikke er gravid nå da? ja sa jeg... Hmmm....det var jo dumt da, kom det fra min kjære. HI
Anonym bruker Skrevet 1. desember 2011 #8 Skrevet 1. desember 2011 Han vet hva jeg vil Og jeg tenker som så at hadde han absolutt ikke ville ha, og jeg ikke bruker noe, så hadde han vært litt mer forsiktig Men han har en veldig forsiktig måte å si ting på da så blir bare små hint og kjeitete kommentarer fra hans side og uttrykket hans når uka kommer vitner om at han syns det er dumt
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå