Gå til innhold

Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Skrevet

Kom i bhg i dag med treåringen og bhg-tanta spurte, har xx åpnet kalender i dag da?... eh, nei, det har vi visst glemt... Æsj, så ekkelt! Må vel ut og kjøpe noe da... Hva er morsomt for en treåring? og, nei, jeg akter ikke å kjøpe masse ræl og pakke inn før han kommer hjem fra bhg, jeg er sykemeldt og ikke i form!... Men... får dårlig samvittighet her,... tenk å glemme det da?! :-(

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Da hadde jeg kjøpt kinder sin eller haribo sin.

Skrevet

Min 3 åring elsker Playmobil sin piratkalender.

Kostet 150 kr for noen uker siden, men de er sikkert på tilbud i dag.

Da får de en figur eller ting hver dag, som kan brukes sammen. Det følger også med en slags piratbukt i papp, som figurene skal stå inni.

Skrevet

Takk for svar. og, takk for at jeg så langt ikke har fått masse kjeft ;-) Piratkalender hørtes fantastisk ut. Han elsker kaptein sabeltann. Hvor kjøpte du den?

HI

Skrevet

De ar den på Br leker og Toys R Us ihvertfall Tror Extra leker også ha den.

Finnes som ridder (det hadde vi i fjor), pirat, stall etc.

Skrevet

Huff da, sånt kan skje! :)

..bare redd deg inn med at hos dere åpner dere kallenderen på kvelden... ;)

Skrevet

Bare jeg syntes det var en unødvendig og lite gjennomtenkt svar fra assistenten? Man kan da ikke forvente at alle treåringer har julekalender? Det er slettes ikke alle som har det, men når barnet gjennom slike spm/ kommentarer forstår at det er en standar og en forventning så kan barnet bli lei seg og skuffet.

Skrevet

Uffattelig utenksomt av en ansatt i bhg ikke alle barn har kalender.

Så man skal ikke legge opp til at foreldrene føler de må eller barna blir lei seg for de ikke får.

Og det finnes masse forskjellige klaendere med ting, playmo, lego også videre og de med godteri både store og små.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...