Gå til innhold

En mann som ikke hører...

Anbefalte innlegg

Skrevet

på mine seksuelle behov. Hvordan takle det? Mannen i huset gidder ikke høre på hva jeg synes er godt og hva jeg nyter, og nekter å gjøre det jeg liker. Begynner snart å gå på veggen.

Han er veldig interessert i sex, og vil helst ha minst hver dag, og gjerne flere ganger hvis det er anledning. Klår på meg og hinter hele tiden. MEN... han gjør nesten aldri det jeg liker, slik at jeg må tilfredsstille meg selv på egen hånd etter at vi er ferdig. Synes det begynner å bli en smule kjedelig. Han er overhode ikke kjedelig i sengen, varierer mye, prøver nye og pirrende ting, liker leketøy, dirty talk og andre ting "out of the box". Han har spurt meg mange ganger om hva jeg liker best, og hva jeg får nytelse av. Jeg har fortalt og faktisk spurt ham mange ganger om han kan gjøre det og det (snakk om helt vanlige ting, ikke noe ekstremt). Likevel får jeg nesten aldri det, selv om jeg prøver å gjøre det han liker hver gang (synes jo også det han liker er godt, men likevel det blir ikke det samme).

Har dere noen tips til meg?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hva er det du ønsker deg som du ikke får da? Oral?.. Kanskje han synes du lukter?

Skrevet

Blant annet det, pluss et par stillinger jeg liker. Jeg dusjer ALLTID før, og vet at jeg ikke lukter. By the way, han har aldri prøvd å nærme seg "det" området noen gang, så han kan egentlig heller ikke vite om jeg lukter eller ikke.

Skrevet

Kan være han synes det er frastøtende å slikke jenter rett og slett... Du må jo bare snakke med han.. spørre på en åpen måte hva som gjør at han ikke vil... og om han ikke liker de stillingene du nevner...

Skrevet

Tror nokk dere må sette dere ned å snakke om sex, utenfor soverommet. så får dere begge blåst ut damp..

Det er ikke rett, at du skal gjøre han tilfreds hele tiden, uten at han gjør noe tilbake.

Skrevet

Har prøvd å snakke med ham, man han avsporer bare på noe annet eller blir lei seg. Har også spurt om han synes oralsex var ekkelt i seg selv, noe han sa at det ikke var. Skjønner ingenting...

HI

Skrevet

Du må jo bare sette deg ned og prate med ham.

Spør ham rett ut om han syns det er rettferdig, at han er den eneste som blir tilfredsstilt. Si at du er tross alt like sexlysten som ham, og har like sterke drifter, og at dine behov også skal møtes.

Knaksje han har en dårlig erfaring fra tidligere? F eks at han gav oralsex til en kvinne som virkelig smakte vondt, og at det har blitt en sperre for ham? Hva om dere dusjer sammen, da smaker du jo bare rent dusjvann; det kan være et kompromiss?

Hadde hvertfall ikke giddet å gi ham oralsex om han ikke gidder å gi deg det! Eller hatt sex i hans favorittstillinger, når han ikke vil ha sex i dine favorittstillinger.

Øye for øye, tann for tann.

Skrevet

11:44 - jeg tror faktisk ikke 100% på øye for øye-taktikken, forholdet blir ihvertfall ikke noe bedre av det. Vi dusjer sammen ofte og har som oftest sex i dusjen, uten at han går ned på meg av den grunn. Samme med mine favorittstillinger, hvis jeg prøver forsiktig på det, "snur" han meg tilbake til det han liker. Kjedelige greier.

HI

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...