Anonym bruker Skrevet 1. desember 2011 #1 Skrevet 1. desember 2011 Jeg dusjer 2 ganger om dagen, en kjapp kroppsvask på morgenen og en lang deilig varm og avslappende med skrubb og hele pakka på kvelden. Har gjort dette siden jeg ble født ca. Det "vanlige" er vell 1 gang om dagen ca? Hvor ofte dusjer DU? (Gubben tror jeg er gaaaal som dusjer så ofte)
Anonym bruker Skrevet 1. desember 2011 #2 Skrevet 1. desember 2011 Glemte en ting, dusjer dere ofte sammen?
Anonym bruker Skrevet 1. desember 2011 #3 Skrevet 1. desember 2011 Ca. en gang for dag og dusjer ikke sammen. Om du skrubber deg hver dag ødelegger du huden din.
Anonym bruker Skrevet 1. desember 2011 #4 Skrevet 1. desember 2011 Så mye dusjng ødelegger elastiteten og den naturlige mykgjøringen av huden. Men enhver får gjøre som de vil, er ikke jeg som skal bli gammel i en slik kropp. Men gubben din er inne på noe, det er ikke bra å dusje to ganger i døgnet. Dusjer skikkelig tirsdag og fredag, for da har jeg svømming, og vasker håeret da. I tillegg skyller jeg underlivet før jeg legger meg, eller av og til om morgenen, om jeg ikke fikk gjort det før leggetid.
Anonym bruker Skrevet 1. desember 2011 #5 Skrevet 1. desember 2011 Får du ikke veldig tør stram hud og slitt hår om du dusjer så ofte? Jeg dusjer ca 4-6 ganger i uka. Enten hver dag eller annen hver dag. Samboeren skal dusje 3 ganger i uka! Det er et krav. Vi dusjer sammen hjemme kanskje 1-2 ganger i året. På ferie ol. blir det mer om det er plass til det.
Anonym bruker Skrevet 1. desember 2011 #6 Skrevet 1. desember 2011 Tror jeg har gjort det så lenge at huden min er vant til det. Bruker ikke fuktighetskrem eller noe:) HI
Anonym bruker Skrevet 1. desember 2011 #7 Skrevet 1. desember 2011 Jeg dusjer annenhver til tredjehver dag.
Anonym bruker Skrevet 1. desember 2011 #8 Skrevet 1. desember 2011 dusjer anhver dag. mer enn det syns jeg blir for mye.. vakser håret anhver gang av det jeg dusjer. og dusje to ganger dagli det er i overkant. en gang om dagen greit nok men ikke to ganger om dagen.
Anonym bruker Skrevet 1. desember 2011 #9 Skrevet 1. desember 2011 Jeg må dusje hver dag ellers lukter jeg svette og underlivet lukter. Vasker meg under armene en eller to ganger ekstra i tillegg. Har prøvd alt, og sjekket meg hos legen, uten at det feiler meg noe som helst.
Anonym bruker Skrevet 1. desember 2011 #10 Skrevet 1. desember 2011 Sånn jeg også føler, men jeg føler det når jeg står opp og etter en lang arbeidsdag. Har fysisk jobb da, så svetter ganske mye. På den måten så må jeg dusje når jeg kommer hjem, og på kvelden har jeg go sex, noe som lukter spesiellt av underlivet når man står opp. HI
Anonym bruker Skrevet 1. desember 2011 #11 Skrevet 1. desember 2011 Dusjer en gang hver morgen. Men om jeg skal noe etter jobb, tar jeg en dusj til. Det samme om jeg trener. Dusjer ikke sammen nå lenger nei.
Anonym bruker Skrevet 1. desember 2011 #12 Skrevet 1. desember 2011 Dusjer ca annnenhver til tredjehver dag. Innimellom oftere hvis jeg dusjer sammen med mannen. Det er noe vi gjør som forspill nå og da. Huden min takler ikke at jeg dusjer hver dag, da blir den som et gammelt pergament og sprekker opp i tørre flak. Tror også det er sunt å la huden få rense seg selv litt, man skal ikke fjerne overhudsfettet for ofte, det kan være skadelig for huden.
Anonym bruker Skrevet 1. desember 2011 #13 Skrevet 1. desember 2011 For hud og hår sin del ville jeg foretrukket å dusje annenhver dag, men det blir ofte til hver dag pga at jeg trener så mye. Men to ganger for dagene er altfor mye, det vil du nok merke godt på huden din når du bli eldre.
Anonym bruker Skrevet 1. desember 2011 #14 Skrevet 1. desember 2011 Jeg dusjer annenhver dag. Kan finne på å dusje to dager på rad, men har jeg gjort noe spesielt som har fått meg til å svette en del den dagen.. Dusjer en del sammen med samboer, men det er for å få han til å dusje. Han har en fysisk anstrengene jobb, så når han ikke dusjer annenhver dag er det helt forferdelig å ligge i samme seng som han.. Skulle ønske han var mer bevisst over det selv..!
Anonym bruker Skrevet 1. desember 2011 #15 Skrevet 1. desember 2011 Til jul og påske pluss et bad om sommeren.
Anonym bruker Skrevet 1. desember 2011 #16 Skrevet 1. desember 2011 Jeg har ingen faste vaner på det. Noen ganger dusjer jeg to ganger om dagen , andre ganger annenhver dag. Det kommer an på hvor aktiv jeg har vært den dagen. Men ikke mindre enn annenhver dag i allefall, man vil jo være ren De få gangene jeg har hatt kjæreste (er singel nå, vært det i flere år) har vi dusjet en hel del sammen, synes det er koselig
Anonym bruker Skrevet 1. desember 2011 #17 Skrevet 1. desember 2011 Jeg dusjer om morgnen og ofte om kvelden pga at jeg har trent. Det er ikke sunt å dusje for ofte. Huden blir ødelagt. Jeg sluttet forøvrig å bruke såpe for et par år siden. Man blir helt ren bare ved hjelp av vann! (vi er jo egentlig ikke "møkkete")
Anonym bruker Skrevet 1. desember 2011 #18 Skrevet 1. desember 2011 13:45 - for et troll, bruker du aldri shampo? Seriøst? Eller vaskemiddel til underlivet eller under armene? Man blir ikke kvitt svettlukta uten såpe, og håret fortsetter å være fett hvis man ikke bruker shampo!! Hallo i luken!
Anonym bruker Skrevet 1. desember 2011 #19 Skrevet 1. desember 2011 trenger ikke være troll for det. jeg dusjer morgen og kveld, men bruker stort sett aldri såpe. det må såfall bare være litt "såpefri" såpe, hvis jeg har trent. håret vasker jeg med sjampo og balsam fra apoteket ca hver 3. dag
Anonym bruker Skrevet 1. desember 2011 #20 Skrevet 1. desember 2011 Jeg dusjer hver morgen, vasker håret annen hver dag. Vi dusjer aldri sammen. For øvrig hadde jeg også dusjet etter jobb hvis jeg hadde en fysisk krevende jobb som gjorde at jeg luktet svette, men jeg har kontorjobb, så da slipper jeg det.
Anonym bruker Skrevet 1. desember 2011 #21 Skrevet 1. desember 2011 HVER DAG! Noe annet syns jeg er EKKELT.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå