Anonym bruker Skrevet 1. desember 2011 #1 Skrevet 1. desember 2011 Seriøst ment.. Har sett navnet så mange ganger her inne og klarer ikke å få det ut av hodet! Synes ikke Redumina er så ille, med tanke på at vi har et arabisk etternavn?
Anonym bruker Skrevet 1. desember 2011 #2 Skrevet 1. desember 2011 Wow...har aldri hørt det før! Det må tygges på............
Anonym bruker Skrevet 1. desember 2011 #3 Skrevet 1. desember 2011 Hørtes desverre litt ut som en medisin? Men for all del, om du er forelsket i navnet så kjør på *kremt*
Anonym bruker Skrevet 1. desember 2011 #4 Skrevet 1. desember 2011 Åh, herregud så treig jeg var nå. Hahahaha. På tide å legge seg, gitt
Anonym bruker Skrevet 1. desember 2011 #5 Skrevet 1. desember 2011 ja.. det blir jo bare mer norsk med et sånt fornavn. Bor dere i Norge? Skal ungen få jobb i Norge noengang? Tabben er jo etternavnet, så det har vel ikke så mye å si med fornavnet. JA, jeg jobber med ansettelser.
Anonym bruker Skrevet 1. desember 2011 #6 Skrevet 1. desember 2011 Det kan gå til et arabisk etternavn. Men jeg tenkte at det høres ut som et preparat fra apoteket, og det er virkelig en form for slanketabletter.
Anonym bruker Skrevet 1. desember 2011 #7 Skrevet 1. desember 2011 http://www.google.no/search?aq=f&gcx=w&sourceid=chrome&ie=UTF-8&q=Redumina
Anonym bruker Skrevet 1. desember 2011 #9 Skrevet 1. desember 2011 Uff det hørtes litt ut som en sigøyner..eller en medisin. Mannen min er arabisk men vi var veldig nøye med tanke på navn til sønnen vår.Først og fremst fordi han skal bo i norge,ikke bli mobbet og lett kunne få seg en jobb i framtiden.Det burde du tenke på.. Jeg selv har vokst opp med et litt uvanlig norsk navn og det var grusomt flaut på barneskolen..
Anonym bruker Skrevet 1. desember 2011 #10 Skrevet 1. desember 2011 Når du begynner innlegget ditt med "seriøst ment" for så si at "syns ikke det er så ille.." Vel... da skjønner du tydeligvis selv at mange syns det er ...vel... reDUMina.... dumt dumt dumt.. MEN ditt barn, din avgjørelse. JEg syns faktisk det var SÅ ille..
Anonym bruker Skrevet 1. desember 2011 #11 Skrevet 1. desember 2011 Ehm... Er ikke det en slankepille eller noe??
Anonym bruker Skrevet 1. desember 2011 #12 Skrevet 1. desember 2011 det var litt sært, men ikke stygt!
Anonym bruker Skrevet 1. desember 2011 #13 Skrevet 1. desember 2011 Har dere arabisk etternavn bør dere gå for et navn med norsk klang. Hun skal ikke bare leve med navnet men søke jobber med det også. Og heter man Redumina + et arabisk etternavn havner hun nederst i søkerbunkene. Det er ikke hva jeg hadde gjort men vet av erfaring at slik er det lett. Kjenner en som byttet navn nettopp pga det, og han hadde i tillegg norskt etternavn.
Anonym bruker Skrevet 1. desember 2011 #14 Skrevet 1. desember 2011 http://navn.klikk.no/#nameInfoTop Bruk navnet som inspirasjon på navnekarusellen, så kåmmer det opp en masse, spesielle og fine navn Ifall dere ombestemmer dere
Anonym bruker Skrevet 1. desember 2011 #15 Skrevet 1. desember 2011 http://www.redumina.no/ Redumina™ er et nytt middel for behandling av overvekt. Redumina™ inneholder spesielle fiber som absorberer store mengder vann og danner en naturlig substans som fyller magen. Dette gir en metthetsfølelse slik at du spiser mindre og kan lettere gå ned i vekt. Redumina™ er klassifisert som medisinsk utstyr for behandling av lett til ekstrem overvekt. Jeg tror du troller litt jeg
Anonym bruker Skrevet 1. desember 2011 #16 Skrevet 1. desember 2011 Redumina..... Tror jeg så det på apoteket en gang
Anonym bruker Skrevet 1. desember 2011 #17 Skrevet 1. desember 2011 Haha; like morsomt som når jeg hører om jenter som heter Melena - som betyr tjærefarget avføring som er illeluktende og seig: http://snl.no/.sml_artikkel/melena Regner med at du er et forumtroll, hvis ikke så hadde jeg gått for et norskklingende fornavn pga arabisk etternavn. Trur ikke det er så lett å få jobb i Iran om man heter Trine Hansen heller, for å si det slik.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå