Gå til innhold

Hvorfor er det plutselig så populært med SOFA til spisebordet?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva syns du om det? Praktisk eller bare for syns skyld?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har jeg aldri sett.... Følger ikke med jeg tydeligvis.

Skrevet

eller.. hva mener du HI? (00.10)

Skrevet

oj. ja okei. men et annet spørsmål, hvor finner dere alle disse rare bloggene? trodde hun hadde en dildo i munnen der jeg hahaha... er det blogger dere følger, eller kommer toilfeldig over?

Skrevet

Googlet for å gi et eksempel for de som ikke skjønte hva som var ment :P

Skrevet

Så i dokumentaren om Mette Marit at de hadde to lyseblå sofaer inntil spisebordet på kjøkkenet. Så koselig ut da :)

(Hadde jeg bare hatt plass, og råd til å bytte/rense trekket HVER gang miniene sølte melk eller noe annet deilig)

Skrevet

Har en venninne som har det. De er veldig glade i å lage mat, og inviterer til middag i ny og ne. Og da sitter vi rundt spisebordet hele kvelden:) Mye mer behagelig å sitte i sofa da;)

Hadde ikke vært noe poeng å ha for meg, jeg har ikke middagsselskaper frivilllig:-P

Skrevet

Jeg har det, men jeg har også hatt det i mange år. Ikke slik som hun på bildet da, vil påstå at min sofa er mye finere og mye mer behagelig. ;)

Vi har masse gjester og vi koser oss alltid mange rundt spisebordet. Da har vi sofaen + deilige spisestoler rundt som matcher sofaen. Og ikke minst har vi en TV som man kan se fra sofaen, og det er ofte krangel om hvem som skal sitte der. Har åpen kjøkkenløsning.

Elsker det. :)

Skrevet

Tungvint å komme inn og ut av når man skal det. Flekkete blir de også etter alt mat sølet(om man har unger da).

Skrevet

I motsetning til stoler. De blir ikke flekkete, heldigvis.

Er jo ikke noe nytt det der? KJøkkenbenken har jo eksistert i årevis.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...