Anonym bruker Skrevet 30. november 2011 #1 Skrevet 30. november 2011 det står at man skal ha inntektsopplysninger. hvor får jeg disse? av arbeidsgiver? Jeg har vært sykemeldt hele svangerskapet og NAV har da lønnet meg-har de ikke inntektsopplysningene mine fra før av da?
Anonym bruker Skrevet 30. november 2011 #3 Skrevet 30. november 2011 Jobben din skal sende disse inn til Nav. Iallefall gjorde de det på mannen sin jobb også fikk han brev i posten om hva som ble satser for ukeslønn når han beg i permisjon. Og når det nærmet seg fikk han beskjed om å sende inn nye opplysninger pga lønnsøkning. Så hør med jobben din du.. Nå søker du jo permisjon, det blir noe annet enn sykepenger fra NAV.
Anonym bruker Skrevet 1. desember 2011 #4 Skrevet 1. desember 2011 Når du har væer sykmeldt hele svangerskapet, skal ikke NAV ha nye inntektsopplysninger. Du får det samme i foreldrepenger som du får i sykepenger. Dersom du IKKE hadde vært sykmeldt eller kun delvis sykmeldt, skulle NAV hatt nye inntektsopplysninger
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå