Anonym bruker Skrevet 30. november 2011 #1 Skrevet 30. november 2011 Merket en klump i munnhulen for ca 2 mnd siden. Det ser ut som et hvitt sår.... Merket den fordi jeg skulle sjekke om jeg var rød i halsen, fordi jeg begynte for andre gang på 14 dager å hoste og få sår hals. Nå er dette som sagt 2 mnd siden , og den er ikke forsvunnet, og nå er jeg i gang med min 6. (!!!!) halsbetennelse/forkjølelse på 2.5 mnd!!! Hva pokkeren er dette??!! Dritt lei av å gå med hoven hals, og ikke få spist..... (Fjernet mandlene mine når jeg var 9 år, så det er ikke det iallefall)
Anonym bruker Skrevet 30. november 2011 #2 Skrevet 30. november 2011 Da går du til legen, selvfølgelig.
Anonym bruker Skrevet 30. november 2011 #3 Skrevet 30. november 2011 Selvfølgelig, men ikke klokken 23.23....
Anonym bruker Skrevet 1. desember 2011 #4 Skrevet 1. desember 2011 Jeg har hatt halsbetennelse i 6 mnd og det er ikke kreft.Det er bakterier.Enten fordi man har dårlig tannhygiene,hull osv eller kan være kronisk bihulebetennelse. Sår i munnhulen som ikke gror skal man sjekke.. nå har jeg fikset tennene og gått på penicillin og er 95%bedre i munnen/halsen. Lykke til!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå