Anonym bruker Skrevet 30. november 2011 #1 Skrevet 30. november 2011 Jeg har det ikke bra og føler meg ikke bra. Nå en mnd etter fødsel raser jeg fortsatt ned i vekt. Jeg har gått langt forbi det jeg veide før jeg ble gravid. Jeg har mistet alt som heter rompe og pupper Jeg føler meg konstant sulten men enten så klarer jeg bare ikke å spise el så spiser jeg som en hest men blir aldri mett. Kjøpte meg en ny bukse for 1 uke siden og den har allerede blitt for stor Jeg blir kvalm når jeg ser meg i speilet. Jeg er konstant deprimert og føler ingen glede over livet. Jeg elsker mannen min høyere enn noe annet og mine 2 nydelige unger betyr alt for meg men tærer sånn på å føle meg slik jeg gjør. Føler ikke mannen min ser meg for han sliter med sine egne problemer. Jeg føler meg utbrent. Vet ikke hvor jeg skal hend med dette innlegget men..
Anonym bruker Skrevet 30. november 2011 #2 Skrevet 30. november 2011 Kontakt legen din, kanskje du har fått svangerskapsdepresjon
Anonym bruker Skrevet 30. november 2011 #3 Skrevet 30. november 2011 Enig, kontakt lege eller helsesøster på klinikken der du er med babyen(?) Er det vanskelig å snakke om det, skriv ned/print ut det du skrev over her og få legen til å lese det. Håper det ordner seg for deg!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå