Anonym bruker Skrevet 30. november 2011 #1 Skrevet 30. november 2011 Er i uke 29, og har skaffet alle dokumenter jeg trenger. Dvs dokumenter til nav, attest fra lege om at jeg er over 26 uker på vei og dokumentene som skal til arbeidsgiver. Men har ikke fått ordentlig svar fra arbeidsgiver enda ang ferie i permisjonen, så har derfor ikke sendt inn papirene. Burde jeg skynte meg? Har fortsatt nesten 11 uker igjen til planlagt ks.....
Anonym bruker Skrevet 30. november 2011 #2 Skrevet 30. november 2011 Hvis du skal få pengene dine direkte fra nav så hadde jeg fått ut fingeren. Men hvis arbeidsplassen din forskudterer lønn så er det jo ikke så stress. Bare sørg for å sende inn søknaden før permisjonen din starter
Anonym bruker Skrevet 30. november 2011 #3 Skrevet 30. november 2011 Takk for svar! Jeg får lønn fra arbeidsgiveren gjennom hele perioden, så søker de om tilbakebetaling fra NAV.
Anonym bruker Skrevet 30. november 2011 #4 Skrevet 30. november 2011 sendte inn 4 uker før termin, og måtte ettersende mer informasjon en uke senere, to uker etter hadde jeg første utbetaling
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå