Anonym bruker Skrevet 30. november 2011 #1 Skrevet 30. november 2011 vi gi han også en, men synes det er litt småteit med øl kalender som "alle" andre skal lage til mannen... noen tips?
Anonym bruker Skrevet 30. november 2011 #2 Skrevet 30. november 2011 Flakslodd, gavekort på massasje, middag osv fra deg, juleblader, ting til hobbyen hans om han har det, kinobilletter til deg og han, hansker, skjer, lue, julegodteri
Anonym bruker Skrevet 1. desember 2011 #3 Skrevet 1. desember 2011 Gjør som mannen til hun i innlegget over her: Gi gavekort på ulike sex-stillinger (kama-sutra. etc) Min mann hadde blitt gal av glede
Anonym bruker Skrevet 1. desember 2011 #4 Skrevet 1. desember 2011 Jeg har kjøpt "eksklusiv" sjokolade og lagt en i hver luke, det gjør jeg hvert år, og mannen kunne ikke vært mer happy.
Anonym bruker Skrevet 1. desember 2011 #5 Skrevet 1. desember 2011 Har folk virkelig så kjedelig sexliv rundt omkring at de må "bi bort" sex når de skal gjøre noe ekstra for hverandre? Sørgelig. Tror min mann bare ville syntes det var rart om jeg "ga bort" sex i gave. Vi har jo sex uansett...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå