Gå til innhold

Vi har kjøpt bil!


Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg må bare fortelle det, ENDELIG!!! Nå har vi vært uten bil i over to år, så det var på tide:-) HURRA!!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Gratulerer! Ny bil eller? Hvordan ligger renta på billån nå? Hvis dere har lån på den da. Vi vurderer også, men vi får nok klare oss med de gamle vi har litt til...

Skrevet

Gratulerer med bil!:) Syns det er godt gjort å ha klart seg 2 år uten bil, da! Kos dere med bilen;)

Skrevet

Tusen takk, er helt lykkelig nå:-) Det er nok ikke en ny bil, vi har kjøpt en Outlander fra 2003, men det er mer enn bra nok for oss:-)

 

Vi har ikke lån på den, så kan dessverre ikke svare på det.

 

Ja, vi har i grunnen vært flinke som har klart oss så lenge uten, men nå måtte vi ha, så da var det bare å få ut fingeren;-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...