Monajenten Skrevet 30. november 2011 #1 Skrevet 30. november 2011 Jeg må bare fortelle det, ENDELIG!!! Nå har vi vært uten bil i over to år, så det var på tide:-) HURRA!!!
Småbruk Skrevet 1. desember 2011 #2 Skrevet 1. desember 2011 Gratulerer! Ny bil eller? Hvordan ligger renta på billån nå? Hvis dere har lån på den da. Vi vurderer også, men vi får nok klare oss med de gamle vi har litt til...
3 små!:) Gutt, gutt og jente! Skrevet 1. desember 2011 #3 Skrevet 1. desember 2011 Gratulerer med bil! Syns det er godt gjort å ha klart seg 2 år uten bil, da! Kos dere med bilen;)
Monajenten Skrevet 1. desember 2011 Forfatter #4 Skrevet 1. desember 2011 Tusen takk, er helt lykkelig nå:-) Det er nok ikke en ny bil, vi har kjøpt en Outlander fra 2003, men det er mer enn bra nok for oss:-) Vi har ikke lån på den, så kan dessverre ikke svare på det. Ja, vi har i grunnen vært flinke som har klart oss så lenge uten, men nå måtte vi ha, så da var det bare å få ut fingeren;-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå