Gå til innhold

Et lite "mage-etter-keisersnitt/fødsel-spørsmål"!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det er 9 mnd siden jeg hadde mitt 2. keisersnitt. Jeg har et lite heng over keisersnittet som gjør at det "buler" ut som en bilring nederst på magen. Jeg må gå med hold-in eller en underbukse jeg kan dra over "henget" for å se slankere ut. Jeg trener 2 ganger i uken og har gjort det i ca 4 mnd. Ingen resultat på mage. Er dette noe som kan trenes/slankes bort? Eller må jeg legge meg under kniven? Må legge til at jeg veier ca 4 kg for mye, men er ikke overvektig.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det der er resultat etter KS i bikinilinjen ;)

Jeg har snittet fra venusberget til navlen, og har ikke heng :) til og med nå når jeg har blitt overvektig(pga medisiner), så har ikke arret noe å si. Det er bare en del av alt sammen.

Skrevet

Jeg har akkurat det samme :( Måtte ha keisersnitt med både nr to og nr tre.Og når nr tre var født var henget blitt enda større synes jeg :(

Men kan redusere det ved å trene og gå ned litt i vekt.Men det forsvinner aldri,da må man trene veldig hardt og gå ned masse i vekt(nesten deffe bort fettet) Så jeg har vel egentlig slått meg til ro med at det er sånn jeg kommer til å bli seende ut etter dette.

Men det er klart man kan jo få det fettsugd eller noe :-) Så har du penger til det er det jo bare å kjøre på :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...