Gå til innhold

Hjemmelaget såpe..


Anbefalte innlegg

Skrevet

Har laget en del såper med farve og lukt, som skal gis bort i julegave.

 

Men de er så ekkle å ta på.. Kjennes våte ut. Vanlig eller gjør jeg noe feil?

 

Ble laget for 2 uker siden ca, lagt innpakket i en hånduk siden..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har ikke noen tips, for har aldri lagd deg.

 

Men så koselig =D Kunne du fortalt meg hvordan du gjør det? Oppskriften ? =D

Skrevet

Kjøper blank såpemasse på hobby butikk, der får du også kjøpt div farge og lukter som du kan tilsette såpemassen når det er smeltet. Fargene er veldig sterke, så det skal ikke mye til.. (ihvertfall lilla)

Også heller du det oppi ønsket form, i ca 12 timer (har ihvertfall jeg gjort).

 

Har laget såpe med bildet av frøkna i, som oldeforeldre skal få til jul.

 

 

 

HI

Skrevet

La dem ligge fritt, gjerne på tørkepapir, så dem ikke er innpakka.. Det kan hjelpe..

Laga såper for et par år siden, og husker at jeg brukte å la dem få luft et par dager, før jeg pakka hver enkelt inn i plastfolie..

Skrevet

Takk for tipset.

 

Da prøver jeg på det.

 

HI

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...