Anonym bruker Skrevet 30. november 2011 #1 Skrevet 30. november 2011 Har laget en del såper med farve og lukt, som skal gis bort i julegave. Men de er så ekkle å ta på.. Kjennes våte ut. Vanlig eller gjør jeg noe feil? Ble laget for 2 uker siden ca, lagt innpakket i en hånduk siden..
Anonym bruker Skrevet 30. november 2011 #2 Skrevet 30. november 2011 Har ikke noen tips, for har aldri lagd deg. Men så koselig =D Kunne du fortalt meg hvordan du gjør det? Oppskriften ? =D
Anonym bruker Skrevet 30. november 2011 #4 Skrevet 30. november 2011 Kjøper blank såpemasse på hobby butikk, der får du også kjøpt div farge og lukter som du kan tilsette såpemassen når det er smeltet. Fargene er veldig sterke, så det skal ikke mye til.. (ihvertfall lilla) Også heller du det oppi ønsket form, i ca 12 timer (har ihvertfall jeg gjort). Har laget såpe med bildet av frøkna i, som oldeforeldre skal få til jul. HI
Anonym bruker Skrevet 30. november 2011 #5 Skrevet 30. november 2011 La dem ligge fritt, gjerne på tørkepapir, så dem ikke er innpakka.. Det kan hjelpe.. Laga såper for et par år siden, og husker at jeg brukte å la dem få luft et par dager, før jeg pakka hver enkelt inn i plastfolie..
Anonym bruker Skrevet 1. desember 2011 #6 Skrevet 1. desember 2011 Takk for tipset. Da prøver jeg på det. HI
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå