Gå til innhold

Når kommer juletreet opp hos dere?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vi tar det inn på ettermiddag/kveld den 22, slik at det får "spredd" seg litt over natten. Så pynter vi den 23.

Skrevet

23. bruker vi å sette opp juletreet

Skrevet

Formiddag den 23.desember drar vi for å hogge tre. Tar det hjem og så pynter vi det på kvelden den 23.desember.

Skrevet

Siste søndag i advent blir det i år. Reiser bort mye av julen, så vil gjerne se juletreet litt før vi reiser. Hadde det ikke vært for at jeg har barn, så hadde det nok ikke blitt noe juletre i år.

Skrevet

Jeg vil helst ha det inn ca 20.-21. men samboeren gidder ikke hjelpe med å få det hjem og inn før aller tidligst 22.

Skrevet

i år blir det nok den 21/22, slik at barna får hjulpet litt til, de skal være hos pappa hele jula :)

når jeg har de setter vi det opp den 23 :)

Skrevet

rundt den 15. her.. syns det er så koselig og liker å heller hive det tidlig ut! ;)

Skrevet

Pleier å ta inn juletreet 21/22 des. pynter det da og hiver det ut igjen rundt 5 januar.

Skrevet

Helga før jul blir det vel. Vi feirer ikke jul hjemme, og i år skal gutten være hos pappaen sin på julaften, så vi vil jo kose oss litt med treet :-) Håper bare katten lar det være.

Skrevet

Har plasttre vi, og det setter jeg opp lillejulaften, på kvelden. Pynter det, og så har vi en tradisjon å legge en ny liten juletrepynt i julestrømpen til ungene, så de kan henge på treet julaften.

Barna ser treet julaften, syns det er litt spennende det

Gjest tilda med to små <3
Skrevet

23 desember blir det tatt inn og pyntet.

Når pyntingen er ferdig er det god kveldsmat med første smaken av julepålegget :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...