Gå til innhold

GRAVIDITETSTEST-TVIL.. Noen "experter" på området?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Tisset på en strekbasert graviditetstest, og først var det kun en horrisontal strek, som betyr ikke gravid.. Etter en time var det en svaaak svak vertikal strek. Spørsmålet er, om noen vet, kan denne synes litt i gjennom selvom man har tissa på den og man ikke er gravid?

En annen ting.. Hehe. Noen som vet om man kan bruke en slik test om igjen? Dvs, tissa på den dagen etter og strekene er uforandret.

Skal kjøpe ny test i morgen og prøve men om noen vet dette nå, så slipper jeg å være så nysgjerrig i mlmtiden! ;)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ingen som har tatt slik test og vet? Noen som har vært gravid med svaaaak vertikal strek synlig? Eller må den være like synlig som den andre for at du skal kunne ta det som en positiv test? hi

Skrevet

et ikke helt.. Men du skal vel ikke gå etter resultatet som vises etter en time. Det riktige resultatet (dersom testen er gjort rigtig og ikke er defekt) skal vel vises innen det er gått 5 min..

Men ta en ny test i morgen du:)

Jeg tok en test i dag og da kom strekene med en gang!

Skrevet

Du kan være gravid selv om strekene er svake, sånn er det gjerne når man tester tidlig og kroppen ikke produserer særlig mye hcg. Men som en annen her sier: Man skal ikke lese av testene etter en time, da man ofte vil få feil resultat.

Du kan ikke gjenbruke graviditetstester.

Vent noen dager, og prøv med en digital test, så får du et klart og tydelig svar :-)

Skrevet

1)Testene skal ikke avleses etter 1time. Det vil stå på pakningsvedlegget, men de fleste endringer i svar etter 5min skal man se bort ifra!!

2)Nei. De er engangs!

Om du syntes aty det er vanskelig, så spander på deg en digital. Da står det gravid/ikke gravid, og resultatet vil bli borte når testen ikke kan leses av lenger.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...