Anonym bruker Skrevet 30. november 2011 #1 Skrevet 30. november 2011 Har siden søndag hatt kraftig utflod med en del blod i, både friskt rødt blod og brunt blod. Har kobberspiral så har jo lurt litt på om det kan være den som er på vandring eller noe. Har også tidvis stikkninger på siden av magen. Mensen var over for 1 uke siden da dette begynte. Googlet litt og opp kom livmorhalskreft. Kan ikke si jeg ble særlig beroliget av det... Noen som har vært borti noe lignende?
Anonym bruker Skrevet 30. november 2011 #2 Skrevet 30. november 2011 Du, ikke ta sorgene på forskudd nå kjære deg. Vettu hva jeg syns du skal gjøre: Ring legen din i morgen å få en haste time. Det er helt sikkert noe mye mindre alvorlig =)
Anonym bruker Skrevet 30. november 2011 #3 Skrevet 30. november 2011 Har fått time, men ikke før om en uke.
Anonym bruker Skrevet 30. november 2011 #4 Skrevet 30. november 2011 Men da ringer du i morgen tidlig (ved åpningstider) og får en haste time. Unødvendig å måtte gå å være så bekymra =) Hilse første anno.
Anonym bruker Skrevet 30. november 2011 #5 Skrevet 30. november 2011 versåsnill og ikke google! Jeg gjorde det hele tiden før - og da kommer det bare opp kreft og alle andre kjempealvorlige sykdommer! Så mann blir dødsredd! Og så viser det seg å bare være en filleting som det ikke står noe om når en googler ;-) Er jo godt mulig det er noe med spiralen din ja. jeg hadde gjennom flere mnd småblødninger (brunaktig) sann ca annenhver dag.. Dro til legen som tok en GU, og det viste seg att jeg hadde hatt en liten infeksjon eller noe (var litt rødt oppi) men som gikk over av seg selv...
Anonym bruker Skrevet 30. november 2011 #6 Skrevet 30. november 2011 Angrer som bare det på at jeg googlet. Takk for svar begge to.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå