Gå til innhold

Hva syntes dere om navnet Milliam?


Anbefalte innlegg

Skrevet

Kan det ble tatt for å være ett jentenavn?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja. Det høres ut som noen som ikke kan si R prøver å si Miriam. Uansett ikke pent i mine ører.

Skrevet

Stor fare for at en blir tatt for å ha talefeil og at den stakkaren som må ha navnet må stave det fra alle og enhver nye i all framtid.

 

Og er det egentlig et navn? Eller er det en ny forkortelse av et annet navn?

Skrevet

Jeg syns ikke det høres ut som verken jente- eller guttenavn...

Skrevet

Et altfor feminint guttenavn. Spør hvilken som helst mann om de kunne tenke seg å hete Milliam. Tipper du får kun NEI til svar. ;) Høres dessuten litt ut som en med talefeil som prøver å si William....

Skrevet

Det gir meg assosiasjoner til å være en skrivefeil for William eller Miriam.Tenk nå over at barnet skal ha navnet hele livet.

Skrevet

Flott hvis man har kronisk tett nese, for det må være slitsomt å hete William, når det alltid høres ut som om man sier William.

 

Det sier sitt.

Skrevet

Liker ikke! Syns det er rart!

Hva med Emilian heller? :)

Skrevet

Hehe, jeg skulle spørre hvilket kjønn barnet har. Så der har du svaret ditt.

Skrevet

Kan tas både for feilstaving/uttaling Emillian, William, Miriam

 

Liker absolutt ikke nanvet

Skrevet

Emilian er jo like feminint! Se for deg en mann som skal hete det! Ingen som kan bli tatt seriøst som mann med et sånt navn. Norges nye statsminister Emilian, hehe....det går bare ikke! ;))

Skrevet

Hva med Milian da HI, det er det flere som heter nå.:)

Skrevet

Det høles ut som du pløvel å si Miliam

(Det høres ut som du prøver å si Miriam)

Skrevet

Jeg synes ikke det var fint uansett, med en gang jeg leste det tenkte jeg milligram! he he he

Skrevet

Huff, da! Veldig så det ble slakta... Jøss, så ærlige folk er her! :-) He He! Leste for noen få år siden er reportasje om en kjent norsk fotballspiller (husker ikke hvem) som hadde en sønn som hette det. Kan liksom ikke få glemt det navnet, på den utrolig nydelige gutten...

 

Emilian var forresten ett fint navn! Takk!

 

 

Skrevet

Feilskrevet William(den engelske formen for Wilhelm)...

 

Maximillian er et bedre alternativ da.

Skrevet

Latterlig

Som skapt for forvirring ang kjønn.

Må staves resten av livet

Kommer til å få høre/se mange forskjellige feilskrevede variasjoner.

 

Tenk på at barnet skal leve med navnet hver dag resten av livet, og dytt deres egen oppfinnsomhetsegoisme til side.

 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...