Anonym bruker Skrevet 30. november 2011 #1 Skrevet 30. november 2011 Kan det ble tatt for å være ett jentenavn?
Anonym bruker Skrevet 30. november 2011 #3 Skrevet 30. november 2011 Ja. Det høres ut som noen som ikke kan si R prøver å si Miriam. Uansett ikke pent i mine ører.
Anonym bruker Skrevet 30. november 2011 #4 Skrevet 30. november 2011 Stor fare for at en blir tatt for å ha talefeil og at den stakkaren som må ha navnet må stave det fra alle og enhver nye i all framtid. Og er det egentlig et navn? Eller er det en ny forkortelse av et annet navn?
Anonym bruker Skrevet 30. november 2011 #6 Skrevet 30. november 2011 Jeg syns ikke det høres ut som verken jente- eller guttenavn...
Mille** Skrevet 30. november 2011 #7 Skrevet 30. november 2011 Et altfor feminint guttenavn. Spør hvilken som helst mann om de kunne tenke seg å hete Milliam. Tipper du får kun NEI til svar. Høres dessuten litt ut som en med talefeil som prøver å si William....
Anonym bruker Skrevet 30. november 2011 #8 Skrevet 30. november 2011 Det gir meg assosiasjoner til å være en skrivefeil for William eller Miriam.Tenk nå over at barnet skal ha navnet hele livet.
Anonym bruker Skrevet 30. november 2011 #9 Skrevet 30. november 2011 Flott hvis man har kronisk tett nese, for det må være slitsomt å hete William, når det alltid høres ut som om man sier William. Det sier sitt.
Anonym bruker Skrevet 30. november 2011 #10 Skrevet 30. november 2011 Liker ikke! Syns det er rart! Hva med Emilian heller?
Behnari Skrevet 30. november 2011 #11 Skrevet 30. november 2011 Hehe, jeg skulle spørre hvilket kjønn barnet har. Så der har du svaret ditt.
Anonym bruker Skrevet 30. november 2011 #12 Skrevet 30. november 2011 Kan tas både for feilstaving/uttaling Emillian, William, Miriam Liker absolutt ikke nanvet
Anonym bruker Skrevet 30. november 2011 #14 Skrevet 30. november 2011 Emilian er jo like feminint! Se for deg en mann som skal hete det! Ingen som kan bli tatt seriøst som mann med et sånt navn. Norges nye statsminister Emilian, hehe....det går bare ikke! )
Mamma`n til Will& Ailo Skrevet 30. november 2011 #15 Skrevet 30. november 2011 Hva med Milian da HI, det er det flere som heter nå.
Anonym bruker Skrevet 30. november 2011 #16 Skrevet 30. november 2011 Det høles ut som du pløvel å si Miliam (Det høres ut som du prøver å si Miriam)
Anonym bruker Skrevet 30. november 2011 #17 Skrevet 30. november 2011 Jeg synes ikke det var fint uansett, med en gang jeg leste det tenkte jeg milligram! he he he
Anonym bruker Skrevet 30. november 2011 #18 Skrevet 30. november 2011 Huff, da! Veldig så det ble slakta... Jøss, så ærlige folk er her! :-) He He! Leste for noen få år siden er reportasje om en kjent norsk fotballspiller (husker ikke hvem) som hadde en sønn som hette det. Kan liksom ikke få glemt det navnet, på den utrolig nydelige gutten... Emilian var forresten ett fint navn! Takk!
Anonym bruker Skrevet 30. november 2011 #19 Skrevet 30. november 2011 Feilskrevet William(den engelske formen for Wilhelm)... Maximillian er et bedre alternativ da.
Anonym bruker Skrevet 30. november 2011 #21 Skrevet 30. november 2011 Latterlig Som skapt for forvirring ang kjønn. Må staves resten av livet Kommer til å få høre/se mange forskjellige feilskrevede variasjoner. Tenk på at barnet skal leve med navnet hver dag resten av livet, og dytt deres egen oppfinnsomhetsegoisme til side.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå