Gå til innhold

Tilvenning i barnehagen?


Anbefalte innlegg

Skrevet

var mannen deres med på tilvenning i barnehagen eller dro dere alene med barnet?

 

Hvor mange dager tilvenning var det?

her er foreøbi 2, men får vell se hvordan det går:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Da de begynte gikk de i familie bhg. Der hadde vi kun en dag tilvenning og jeg satt klar hjemme om de skulle ringe. Det var hun i bhg som sa det var best siden det gikk så bra første dagen. De begynte med ca.2 års mellomrom.

Jeg tok disse tilvenningene siden det passet oss best.

 

Gikk utrolig flott med begge.

 

Nå da yngste var 3 år byttet vi bhg. Der hadde de tra dager tilvenning. Jeg tok de to første og mannen den tredje.

 

Gikk veldig fint her også, men ser at det var greit med tre dager her siden dette var en stor bhg med mange unger.

Her trives hun også veldig godt.

 

Vi har vært veldig heldige med at ungene har tilpasset seg så godt.

Skrevet

Her var det mannen som tok seg av tilvenninen, da han fremdeles hadde pappapermisjon. Og det er jeg egentlig glad for!:D

Skrevet

okei, takk for svar:) Tenkte å dra begge ene dagen og jeg og barnet alene neste dag:)

 

tenkte at siden mannen kunne så gjerne det, men jeg vil også:P hehe...:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...