Anonym bruker Skrevet 30. november 2011 #1 Skrevet 30. november 2011 var mannen deres med på tilvenning i barnehagen eller dro dere alene med barnet? Hvor mange dager tilvenning var det? her er foreøbi 2, men får vell se hvordan det går:)
Anonym bruker Skrevet 30. november 2011 #2 Skrevet 30. november 2011 Da de begynte gikk de i familie bhg. Der hadde vi kun en dag tilvenning og jeg satt klar hjemme om de skulle ringe. Det var hun i bhg som sa det var best siden det gikk så bra første dagen. De begynte med ca.2 års mellomrom. Jeg tok disse tilvenningene siden det passet oss best. Gikk utrolig flott med begge. Nå da yngste var 3 år byttet vi bhg. Der hadde de tra dager tilvenning. Jeg tok de to første og mannen den tredje. Gikk veldig fint her også, men ser at det var greit med tre dager her siden dette var en stor bhg med mange unger. Her trives hun også veldig godt. Vi har vært veldig heldige med at ungene har tilpasset seg så godt.
Anonym bruker Skrevet 30. november 2011 #3 Skrevet 30. november 2011 Her var det mannen som tok seg av tilvenninen, da han fremdeles hadde pappapermisjon. Og det er jeg egentlig glad for!
Anonym bruker Skrevet 30. november 2011 #4 Skrevet 30. november 2011 okei, takk for svar:) Tenkte å dra begge ene dagen og jeg og barnet alene neste dag:) tenkte at siden mannen kunne så gjerne det, men jeg vil også hehe...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå