Gå til innhold

Dere som bruker eggløsningstester...

Anbefalte innlegg

Skrevet

... får dere alltid et klart positivt svar? Jeg bruker strimler og syns det er litt vanskelig å bestemme meg for om streken min i dag er sterkere enn kontrollstreken. Den er ihvertfall sterkere enn noe strekene mine har vært tidligere. Pleier streken liksom lyse mot dere når den er positiv, eller er det noen som aldri får em skikkelig tydelig sterkere strek?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg brukte CB monitoren, så den leste svaret for meg, og det var jo veldig greit ;o)

Vet det var noen på "bli gravid" som skrev nummer på eggløsningstestene sine som de tok over 5-6 dager slik at de kunne sammenligne dem og finne ut når de var sterkest.. Kanskje en ide?

Skrevet

Jeg har prøvd strimmel flere ganger og synes de er helt håpløse, får aldri et ordentlig resultat. Jeg kommer ikke til å kjøpe de mer, bortkasta penger for meg ihvertfall. Jeg bruker stav, og synes de fungerer bra, er litt dyrere da

Skrevet

Det var gjerne ikke så dumt nei... Har du peiling på om de da sparte testene, eller tok bilde av dem? Testene endres vel litt over tid? Siden man ikke skal lese av etter fem minutter, tenker jeg. Tror jeg skal gå for annet enn strimler dersom jeg må gjennom jakta på det lille egget veldig mange flere ganger!

Takk for svar, begge to :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...