Anonym bruker Skrevet 30. november 2011 #1 Skrevet 30. november 2011 ..og kryss fingrene for at den er NEGATIV!!! :/
Anonym bruker Skrevet 30. november 2011 #2 Skrevet 30. november 2011 Krysser alt jeg krysse kan... Hold oss oppdatert!!
Anonym bruker Skrevet 30. november 2011 #3 Skrevet 30. november 2011 Krysser jeg og! Oppdater når du har testa da.
Anonym bruker Skrevet 30. november 2011 #4 Skrevet 30. november 2011 Håper utfallet blir som du ønsker
Anonym bruker Skrevet 30. november 2011 #5 Skrevet 30. november 2011 Det ble det nok ikke.. den var positiv så det holder.. Noe som er negativt for meg .. Men takk for støtten! hi
Anonym bruker Skrevet 30. november 2011 #6 Skrevet 30. november 2011 Var utfallet som du trodde men ikke ønsket?
Anonym bruker Skrevet 30. november 2011 #8 Skrevet 30. november 2011 Hvorfor var det negativt at den var positiv?
Anonym bruker Skrevet 30. november 2011 #9 Skrevet 30. november 2011 Vil du fortelle hvorfor en positiv test er en negativ ting? Så kanskje vi kan gi deg litt råd Klem
Anonym bruker Skrevet 30. november 2011 #10 Skrevet 30. november 2011 http://www.dinbaby.com/forum/thread/143833538 Dette er meg . Så ja... Hi
Anonym bruker Skrevet 30. november 2011 #11 Skrevet 30. november 2011 hehe... Krysser fingre og tær for at den er negativ!! Og så krysser du kanskje beina neste gang..... hihihihihihi..... UNNSKYLD; jeg MÅTTE BARE!!
Anonym bruker Skrevet 30. november 2011 #13 Skrevet 30. november 2011 OI!! Unnskyld!!! Skulle ha lest hele innlegget før jeg fleipet med deg!! Legger meg flat, HI!!!!!
Anonym bruker Skrevet 30. november 2011 #14 Skrevet 30. november 2011 Uffda...vet hvor du er, hi, jeg har vært der selv. Og du skal ta avgjørelsen etter hva som passer for deg, ikke alle rundt deg. Du er ikke en horribel person om du tar abort nå, du tar heller ansvar for den familien du har. Lykke til, uansett går det bra dette her, samme hva du velger NN 18.15
Anonym bruker Skrevet 30. november 2011 #15 Skrevet 30. november 2011 18:18 og 18:19 er samme person.. Unnskyld igjen... Håper det ordner seg for deg, HI!!
Anonym bruker Skrevet 30. november 2011 #16 Skrevet 30. november 2011 Ingen problem du! Tar det pepperet jeg får jeg.. og tåler en spøk! hi
Anonym bruker Skrevet 30. november 2011 #17 Skrevet 30. november 2011 Tusen takk:) Det hjelper med litt støtte..Selv om jeg egentlig ikke føler at jeg fortjener det! Hi
Anonym bruker Skrevet 30. november 2011 #18 Skrevet 30. november 2011 Jeg svarte deg i den andre tråden og sier fortsatt at du må tenke på dem du allerede har. Verken du eller barna dine er tjent med at du bringer en til inn i den lille familien deres. Men det er ditt valg, uansett hva andre måtte synse og mene. Jeg hadde uten tvil tatt abort.
Anonym bruker Skrevet 30. november 2011 #19 Skrevet 30. november 2011 jeg tar nok abort ja.. Tror nok jeg gjør ting litt for komplisert for både meg selv, barna mine og resten av omgivelsene visst jeg beholder.. Det vil nok bli tøft, men jeg tror egentlig ikke det er noe jeg kommer til og angre på, da jeg vet innerst inne at det er det "rette" for meg og gjøre i denne situasjonen.. Hi
Anonym bruker Skrevet 30. november 2011 #20 Skrevet 30. november 2011 Det jeg derimot SELVFØLGELIG angrer på, er valgene jeg tok for og havne i denne situasjonen! Hi
Gjest UndrendeUllteppe Skrevet 30. november 2011 #21 Skrevet 30. november 2011 Klem til deg HI, noen ganger gjør vi ting vi angrer på, men vi er mennesker alle sammen, og har samme verdi uansett.
Anonym bruker Skrevet 30. november 2011 #22 Skrevet 30. november 2011 Sender deg varme klemmer!! Og håper det går bra med deg!
Anonym bruker Skrevet 30. november 2011 #23 Skrevet 30. november 2011 Tusen tusen takk dere. Det varmer i hjertet nå. Hadde aldri trodd jeg skulle få så mye støtte.. men tusen takk.. Har lest litt om abort nå, og må si jeg jeg ikke ventet at det skulle være en så omfattende prossess. Så jeg gruer meg noe helt forferdelig.. Det er så rart for jeg har allerede så mange symptomer.. Startet med at jeg var fryktelig trøtt for et par uker siden. Sovnet flere ganger for dagen, opp om natten og tisser den siste uken, saltsyk og orker ikke tanken på sjokolade (jeg er egentlig en sjokolade gris:p), og vil helst spise varm mat tre ganger for dagen.. Gjør liksom alt mer virkelig.. men det forandrer jo ingenting.. Takk igjen:) Hi
Anonym bruker Skrevet 30. november 2011 #24 Skrevet 30. november 2011 Fint forbilde for barna dine du. Håper virkelig du lærer deg å ikke hoppe fra mannfolk til mannfolk nå.
Anonym bruker Skrevet 30. november 2011 #25 Skrevet 30. november 2011 jaja.. det kan så være.. Men nå var heldigvis ikke barna mine tilstede når dette skjedde. Og de vil heller aldri få vite om mamma sine lite gjennomtenkte handlinger her i livet. i hvertfall ikke på lenge enda. Så på det punktet der gidder jeg ikke og bekymre meg altså.. Og jeg hopper ikke fra mannfolk til mannfolk.. Denne situasjonen er litt mer komplisert enn som så, uten at jeg orker og gå noe videre inn på det her inne.. Men joda, jeg har lært en viktig lærepenge nå.. som jeg har nevnt flere ganger til nå.. Hi
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå