Anonym bruker Skrevet 30. november 2011 #1 Skrevet 30. november 2011 Lurte på om dere får opp utbetalingen allerede for desember på deres egne sider inne på NAV.no nå? Er det vanlig at NAV ikke kan gi opplysninger per telefon når søknad er ferdigbehandlet? Altså at de ikke vil svare på om søknad er innvilget, eller avslått? Takk for svar.
Anonym bruker Skrevet 30. november 2011 #2 Skrevet 30. november 2011 NAV svarer ikke på slikt over telefonen. De kan aldri være sikre på at den de snakker med er riktig person.
Anonym bruker Skrevet 30. november 2011 #3 Skrevet 30. november 2011 Var inne på nav siden på formiddagen og da var det ikke kommet opp noen ting. Så nei =p Når det kommer til nav så forventer jeg ingenting når jeg ringer de. Tror faktisk jeg aldri har fått et klokt /riktig svar fra de igjennom telefon. Slet i over seks måneder for å i det hele tatt få søknaden innvilga, og ikke en gang jeg ringte kunne de si noen ting om når de trodde / om de trodde /hvor mye jeg ville får innvilga. Det er det visstnok ikke de som gjør, dette med søknader mener jeg. Du får gå på sosial kontoret i mens er mitt råd. Jeg fikk penger fra sosial kontoret de mnd jeg venta på svar fra nav, fordi sosial kontoret greide å regne ut om jeg ville få det og hvor mye jeg ville ha, på 15 minutter. =)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå