Gå til innhold

Samme som 3. trimester


Tnica

Anbefalte innlegg

Er det noen som har erfaring eller kjenner til det å føde når en har sterk hoste?

 

Grunnen til at jeg spør er at det nå er litt over en uke til termin og jeg har hostet omtrent kontinuerlig i en uke nå. Hoster hele tiden og med jevne mellomrom så kraftig at jeg brekker meg eller kaster opp. Fikk konstantert brudd på ribbein i helgen så har fått en veldig liten dose med smertestillende og hostemedisin (cosylan), som ble anbefalt å trappe ytterligere ned så fort jeg kunne. Tar derfor for det meste kun paracet (fikk beskjed om at det var ok), men det hjelper ikke akkurat på hosten. Har også tatt hostemedisin fra apotek, men uten virkning.

 

Jeg er nå selvsagt livredd for at fødselen skal sette igang (2. gangsfødende og førstemann kom en uke før termin) for skjønner ikke helt hvordan jeg skal klare å presse mens hosten holder på, for ikke å snakke om hvor vondt det kommer til å gjøre i ribbeinet!

 

Lurer derfor på om noen kjenner seg igjen og kan fortelle litt hvordan det gikk? Får man f.eks noe for hosten på sykehuset? Og hvordan amme med alle hostekulene?

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...