Gå til innhold

Hva betaler dere for tv og internett?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Og hvilken leverandør har du?

Vi betaler over 900 kr for tv og internett til sammen pr mnd. Bruker canal digital til alt. Betaler ekstra for fotball og to tilleggs kanaler.

10 000 i året på tv og internett syntes jeg er mye. Kan du anbefale meg noe annet?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har Get, ingen tilleggskanaler.

Betaler ca 450 kr i måneden. Da har vi en av de internettpakkene i "midten", ikke den dyreste løsningen men heller ikke den billigste.

Kan leie filmer for 25-49 kr, og det gjør vi snitt kanskje en gang i måneden..

Skrevet

Har ene RiksTV-boksen til huseier, og betaler 150 kr i måneden for det. For internet betaler vi 470 kr i måneden.

Skrevet

Så 450 for tv og internett altså?

Skrevet

Har Lys Internett og tv. koster ca 1000 kr imnd. Knallrask internett.

Skrevet

Lys? har jeg aldri hørt om:) Er det noe lokalt?

Skrevet

Vi har dalane breibånd. Betaler vær 2 mnd under 1600kr..I den pakken har vi tv og Internett... Internettet vårt er ganske så raskt, mange tv kanaler...Mye drit også, men jaja :P

Skrevet

383 for internett (nextGentel) og 239 for tv(KanalDigital, bare de absolutt vanligste kanalene da)!

Skrevet

rikstv 350 pr måned.

299 for internett.

Skrevet

betaler ca. 500,- pr mnd. for internett og tv

Skrevet

Betaler ingenting for internett (veldig heldig, deler superraskt nett med naboen som får det gratis gjennom jobb). For TV betaler vi rundt 550 kroner for i mnd (GET). Hadde vi valgt å ha med internett (som vi slipper) hadde det kostet oss ca. 500 kroner ekstra i mnd. Det er dyrt hvis man skal ha litt kvalitet.

Skrevet

Ventelo. Max hastighet. 269 i mnd :-D Betaler ikke noe for tv da jeg ikke har dette :-) Klarer meg med nettet :-)

Skrevet

400ognoe,men så er det bakt inn i husleien da:-)

Det er midt-i-mellom internett, og noen og 30 tv-kanaler.

©anal-Digital

Skrevet

Vi har internett fra net2you, noe ordentlig dritt, fordi det går via antenner, og detter ut hele tiden, men det er eneste mulighet, for internett på vanlig måte er ikke mulig her.. (bor øde ja)

Har rikspakken til tvn, betaler vel 1100 hver 3 mnd tror jeg? husker ikke helt..

Skrevet

Betaler 499 i mnd til Los bynett (fiber)

499 i mnd til Canal digital.. Mannen måtte bare ha fotballkanalene, så derfor blir det så mye..

Du kan sikkert få det rimeligere med å ta vekk noen kanaler, eller ebdre aboet ditt.

Skrevet

Vi har også Canal Digital og jeg syns det er så unødvendig dyrt! Sjekket om vi kunne ha bare internett, men det gikk visst ikke siden internetten gikk gjennom tv eller noe sånt.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...